Gå til innhold

Prøv å nyt de siste dagene.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen!

For 6 dager siden fikk jeg min lille tulle, og mammaklærne begynner å komme opp i fra vasken. Det er med sårt hjerte at jeg bretter dem for siste gang, velvitende at jeg aldri mer kommer til å få bruk for dem.

Jeg fikk tulla 12 dager før termin, og rakk vel egentlig aldri å bli skikkelig lei, hverken denne eller de to andre gangene...

Vi har våre startproblemer, men alt går seg til...

Likevel er det litt sårt å tenke på at jeg aldri mer skal få kjenne spark inni magen, aldri kose mer med magen og jeg må innrømme at det å gå gravid ga meg følelse av å være veldig feminin...

Jeg er for all del også glad for at magen er borte, jeg kan løpe i trappene, komme meg lett ut og inn av bilen, og de andre ungene kan endelig sitte på fanget mitt igjen... likevel er det litt sårt å tenke på at jeg må si meg fornøyd som mor til 3 velskapte barn -men av og til må fornuften seire...

Jeg vil bare si til dere gravide -kos dere med magen mens dere fremdeles kan. Det er kanskje rart at noen sier det, men flesteparten av dere tror jeg kommer til å savne magen selv om dere har verdens vakreste baby i armene.

Noen av dere skal ha flere barn, andre er ferdige. Hos meg er fornuften ferdig, men tydeligvis ikke hjertet.

Lykke til, og selv om plagene herjer, så prøv å nyt magen så lenge dere kan..

Klem fra Rose!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det rådet der spredde jeg også da jeg fikk min første, og jeg prøver å huske det nå... men har nå så mange plager at det ikke går an å nyte de siste dagene, er heldig hvis jeg får noen timer på øyet...

Skrevet

Det rådet der spredde jeg også da jeg fikk min første, og jeg prøver å huske det nå... men har nå så mange plager at det ikke går an å nyte de siste dagene, er heldig hvis jeg får noen timer på øyet...

Jeg vet det er vanskelig, og det syntes jeg også at det var.

Ville likevel bare si det...

-Gi magen noen gode stryk og klapp fra meg, og lykke til med fødselen...

Skrevet

så nydelig du er ;)

skal prøve så godt jeg kan.. jeg har jo son ca 11 uker igjen.. kos deg med tulla de ;)

Skrevet

Oj, har du fått allerde? Gratulerer så mye, har fulgt litt med på deg siden vi opprinnelig hadde samme termindag :)

Jeg koser meg veldig med magen de dagene jeg ikke er utslått av migrene og kvalme, og det er flere gode dager enn dårlige! Jeg håper på å bli gravid et par ganger til, men det blir rart å ikke ha baby i magen igjen ja...

Koser og snakker med magen, mannen er spesielt søt med magen. Kommer nok til å savne at han skal si hadet til magen hver morgen før han drar på jobb :)

Kvalme, hodepine og kynnere har vært mine svangerskapsplager, ellers har jeg sluppet unna det meste; ingen strekkmerker, ingen åreknuter, hemorider, halsbrann, kramper i legger, dovning i fingre og alt annet. Mine plager har hindret meg i trening selv om bekkenet har vært helt flott og bevegeligheten egentlig rimelig god hele tiden. Jeg sover bedre om natten enn jeg noensinne har gjort :) Jeg gleder meg stort til at prinsen kommer, men ser at jeg sikkert vil savne magen og se frem til neste graviditet på tross av kvalme over halve tiden... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...