Gå til innhold

Regnbukse......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en tass her på 13 mnd som så vidt har begynt å gå, og nå er det jo vår så deilig å prøve å komme seg ut litt, ikke bare i vogn ;-)

Men når sånne småtroll skal ut og base trenger de jo utstyr hehe.

Skal ut og handle på lørdag, så spørsmålet er, noen som har en regnbukse å anbefale....? Aldri kjøpt regnbukse til barn før :-P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har to til guttungen nå, en helly hansen og en i reflex og er svært fornøyd med begge :) min er litt over to år og beveger seg jo mer en. En på rett over året! De i butikken vet hvilken som passer ditt barns behov ;)

Skrevet

Kjøpte en veldig billig en fra ICA Maxi. Er kjempe fornøyd. Tynn og lett og veldig myk. Fin for småbarn.

En parkdress er vel og litt greit å ha på de kjølige dagene. Har Reflex og en fra Ellos. Fornøyd med de begge egentlig. Foretrekker Reflex til småbarn. Myk og lett å bevege seg i.

Skrevet

Vi har reflex regnbukse og regnjakke. Veldig fornøyd!

Skrevet

Jeg har fått denne men har ikke brukt den enda. Ganske spent på om den virkelig er vanntett!

http://www.tørrebarn.no/index.html

Den er genial, men den mest ræva kvaliteten jeg har opplevd på noe som helst noen sinne. Fikk en ny, men den gikk enda fortere i stykker på nøyaktig samme steder. En annen i barnehagen opplevde også det samme.

Støvlene har bare en tynn innesåle som krøller seg, så den må byttes ut, og har null støtte på foten.

Min beste erfaring er Navigare sine enkle blå billigste bukser på bl.a. Obs.

Skrevet

Takk for tips alle sammen. Da vet vi litt hva vi skal se etter på lørdag :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...