MammaBrum Skrevet 13. mars 2012 #1 Skrevet 13. mars 2012 Etter at vi pussa opp kjøkkenet har vi ikke noe vanlig spisebord, men noen spiseplasser langs kjøkkenøy. For oss voksne har vi jo kjøpt barkrakker, men til småen finner jeg ikke noe passende. Jeg har prøvd å ta inn tripp-trapp stolen, det blir for lavt, og jeg har prøvd å sette ham på en barkrakk med tot-seat, men det ble for ustabilt, så han dytta hele greia over ende (til stor skrekk for foreldrene). Det er jo etterhvert mange som har ulike barløsninger i stedet for spisebord, så spørsmålet er om det finnes noen barnestoler tilpasset dette? Mener jeg så en slags krakk på Babyshop til å sette under vanlig stol for å gjøre den høyere, men det tror jeg blir for ustabilt med barnestol. Noen tips?
It's all about me Skrevet 13. mars 2012 #2 Skrevet 13. mars 2012 Bloom Fresco Loft er vanvittig kul og laget med høyderegulering og kan brukes til barløsninger. Men pass opp, Bloom Fresco Classic har den vanlige høyden....bare så du ikke blander.
MammaBrum Skrevet 13. mars 2012 Forfatter #3 Skrevet 13. mars 2012 Den ser skikkelig tøff ut! Men en prislapp på over 4000 blir litt drøyt når det tross alt er snakk om en ekstrastol... (Ser jeg kan få den for 2700 i ande land. ) Nestemann får denne i stedet for tripp- trapp, men for nå må jeg lete etter noe billigere. Takk for tipset
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå