Gå til innhold

da har mareritte mitt bynt igjen.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her har jeg bynt å blø. På papiret. Uten smerter. Så håper jeg får se et bankende hjerte på ul i morgen. Skal liksom slappe av. Enklere sagt enn gjort. Håper bare det ikke er en sa igjen. 7+1 i dag

Videoannonse
Annonse
Skrevet

off :( føler med deg.

eg begynte å spotte lørdag, uten smerter...

var til legen idag, og han fann ikkje hjerte på ul....

men, han meinte at det var for tidlig, er ca 7 uker på veg. han målte hcg, får svar i morgen.

har 3 sa og 1 me tidligere..

krysser fingrene for deg!

Skrevet

Off, føler med deg! 3 sa tidligere her også, og toalettpapiret er min verste fiende for tiden.. Krysser fingrene for dere begge 2, og at blødning og spottingen skyldes andre ting..

Skrevet

Spottet selv på fredagen men varte bare på timer så var det over :)

Skrevet

fikk ul halv 12. så da er d bare å vente å se om alt er bra :/

Skrevet

Så bra. Skal krysse fingrene for at alt er bra med deg og spiren. Jeg opplevde det samme med datteren min, litt småblødning og fikk ultralyd samme dag (7+2). Alt var bra. Håper du også får en positiv opplevelse i dag :)

Skrevet

fikk se et hjerte slå :) ny time om en uke. fortsatt nærvepirrende. blødninga kom fra livmora. men de mente d kunne vare for at babyn trykte på slik at det tømte seg. nå kommer d bare brun utflod. va i ørska av nærva så fikk ikke med meg hvor stor den var. men legen mente jeg var mellom 6+5 og 7+0 og det kan stemme godt. for regna med å bli satt tilbake.

nå håper jeg bare vi som har truende abort kommer oss gjennom dette med en baby i magen fortsatt :)

Skrevet

off :( føler med deg.

eg begynte å spotte lørdag, uten smerter...

var til legen idag, og han fann ikkje hjerte på ul....

men, han meinte at det var for tidlig, er ca 7 uker på veg. han målte hcg, får svar i morgen.

har 3 sa og 1 me tidligere..

krysser fingrene for deg!

hvordan gikk det med deg milla-mamma til snart 3 ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...