Gjest akpa-usikker Skrevet 13. mars 2012 #1 Skrevet 13. mars 2012 hva er egentlig forskjellen på de ? Hva må til for at man får kort i stede for lang ? er IVF behandlig vi er igjennom,.
Tante_Esel Skrevet 13. mars 2012 #2 Skrevet 13. mars 2012 jeg skrev et inlegg om dette rundt des/januar... kan prøve aa lete det frem men du.. du er jo gravid Maa ikke miste troa før du har faatt tatt blodprøve!
Gjest akpa-usikker Skrevet 13. mars 2012 #3 Skrevet 13. mars 2012 Ja, se om du finner det :-) Skal prøve å komme meg til legen i morgen, men blør fremdeles( ikke mye) men litt som kommer, så er ganske innstillt på å igang me en ny runde...
Tante_Esel Skrevet 14. mars 2012 #4 Skrevet 14. mars 2012 uff.. skjønner veldig godt hvordan du har det... jeg hadde s.a etter frys i november... og den ventinga er helt forfaerdelig!!
Gjest akpa-usikker Skrevet 14. mars 2012 #5 Skrevet 14. mars 2012 blir verken kort eller lang til oss neste gang, for vi får ikke fler forsøk. Så blir operasjon med fjerning av eggstokker nå Det var beskjeden jeg fikk i dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå