Gå til innhold

Når må vi kjøpe mammaklær?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er 10+1 og merker at buksene begynner å bli småtrange etter hvert. Får dem fint på meg, men er litt ubehagelig når de strammer over magen. Så vurderer å gå å kjøpe meg et par mammabukser snart, mest for komforten sin skyld. De må tidsnok kjøpes inn uansett :)

Er nå 17+2, kjøpte bukser til jobben min først for en uke siden. Men det er kun for det var vanskelig å finne marineblå bukser som passer uniformen min... så gikk i hvert fall 2 uker med trange bukser. Måtte gå med olabuksene ukneppet og lang genser i noen uker.

Resten av tiden har jeg gått i tights (eller joggebukse) jeg også og men har akkurat gjort den beste investeringen hittill, et par mammatights! Sååå deilig at det ikke strammer og klemmer:) Også er det jo litt gøy at den lille kulen blir bittelitt mere synlig=)

Annonse

Jeg er så oppblåst at jeg går med halv oppknept bukse, bare beltet som holder tingene oppe.

Men var å kjøpte noen fine vide tunikaer i vår farger, da syns magen mindre og kanskje hemmeligheten vil fortsette å være temmelig nitten uker til :-)

H

Jeg er så oppblåst at jeg går med halv oppknept bukse, bare beltet som holder tingene oppe.

Men var å kjøpte noen fine vide tunikaer i vår farger, da syns magen mindre og kanskje hemmeligheten vil fortsette å være temmelig nitten uker til :-)

H

Annonse

altså... dette er jo ikke akkurat noe du får på resept... er bare å stikke på hm og kjøpe seg en bukse det?

Små problem i et langt svangeskap...

Det er ingen som snakker om problemer her. Jeg ville bare høre hva andre gjør.......

Var på shopping igår. Kjøpte meg noen lange singleter og vide topper (sånne som er "in" nå)..til å dekke over magen og buksen uten knapp..hehe. Venter ennå litt med å kjøpe bukse, mest fordi jeg ikke fant noen egentlig..

Er 7+3 idag. Når jeg sto i prøverommet igår i bare BH'en så jeg skikkelig gravid ut, men jeg er nok bare oppblåst ja.. Har funnet frem den buksen jeg har som er videst og mest elastisk i livet, så får det gå med den en stund til.

altså... dette er jo ikke akkurat noe du får på resept... er bare å stikke på hm og kjøpe seg en bukse det?

Små problem i et langt svangeskap...

Synes dette svaret er tullete og skulle ønske du kunne tenke deg litt om før du slenger ut litt sånn spydig kommentar. Tenk på at folk har lyst til å skravle og har forskjellige ting de ønsker å vite som kanskje ikke du gjør.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...