mamma snart til 3:) Skrevet 13. mars 2012 #1 Skrevet 13. mars 2012 Vært til jm i dag. Hatt 3 natti m modnings rier. Var middels modent å e tydelig att noe er på gang. Samentrekninger veldig ofte. Hjertelyden til ungen var på 160. No var jo jordmor å tok over hode å dyttet litt til ham, men hun sa viss Hjertelyden hans er like høy om 2 dager når jeg skal dit blir jeg sendt på sykehuset for sjekk. Å d blir jeg jo så nervøs.. Er jO mest sannsynlig pga av att ho dyttet bra til han å holdt på over hode at an ble litt stressed. Men er det noen som har vært borti dette?
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2012 #3 Skrevet 14. mars 2012 Da legen min bølla litt med lillegutt, hadde han hjerterytme på 140. 160 er litt høyt, men er nok på grunn av stresset. Det virker hvert fall som dem er litt hardhendte med de små he he.. Mammahjertet har allerede begynt å reagere her kjenner jeg..
mamma snart til 3:) Skrevet 14. mars 2012 Forfatter #4 Skrevet 14. mars 2012 Sant. Så har jeg tenkt litt på det å syns egentlig dem kan ta Hjertelyden på dem før dem bynne å dytt osv. Så det skal ho få gjøre i morgen når jeg skal dit:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå