helene0: jan09+jun11 Skrevet 13. mars 2012 #1 Skrevet 13. mars 2012 Er nå i ferd med å slutte å amme og det skal bli godt å slippe Cerazette (som gir meg blødning i 3 dager om jeg bare utsetter å ta pilla 4-5 timer, sukk) Det er jo nå 4,5 år siden jeg sist gikk på p-piller og lurer litt på hvilke alternativer som finnes nå. Noen som vet og har gode/dårlige erfrainger?
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2012 #2 Skrevet 13. mars 2012 Jeg fikk beskjed fra gyn om at jeg burde begynne på Yasminelle når jeg sluttet å amme. Går på Cerazette nå jeg også..
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2012 #3 Skrevet 13. mars 2012 Går mye på hva som har fungert før og nye ting de har funnet ut!Har fått med meg at leger anbefaler Microgynon(et gamelt merke)til mange nå, og det går litt ned på de nye og dyre merkene. Er og litt hva en er villig å betale og hva en tåler. 3 mnd microggynon ca 80 kr, mercilon vca 100kr ,yasminelle ca 200+ Je gtåler ikke yasminelle, cerazette og de nyere merkene, men tåler microgynon og mercilon. Spør legen du!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå