Gå til innhold

Adine og sibaby se her!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Diamantegget er befruktet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

YES! Saa det paa FB naa :) Ble saa glad!!!! Jeg er i skikkelig godt humør i dag ;) det maa da love godt for forsøket ;):P

krysser alt for at det deler seg i perfekt fire ;)

Skrevet

Ja er det ikke fantstisk.... Jeg er på en rosa sky her. Så spennende og så fantastisk... Bare lykke... To dager til du begynner på sprøyter. Hva skal du på? Krysser det jeg har

Skrevet

jepp bare i morgen og torsdag (dag) saa blir det sprøyter! skal ta 150IE puregon... har brukt den paa kort regime og, men bare 1 dag... men har trua paa dette ;)

Fikk albyl-e av legen for hodepina (jeg har og troen paa blodfortynnende under forsøk) og jeg føler meg skikkelig mye bedre i dag ;)

Vaert hos osteopaten og knekkt ryggen fra topp til taa, og dette tror jeg og er en av mine grunner til ingen baby enda...

saa er veldig i form i dag ;)

og ble saa glad da jeg saa at egget ditt har klart seg!! Tenk hvilken historie det blir aa fortelle da "drømme"

Skrevet

Når bør man ta albyl e? Etter innsett? Har aldri noen nevnt for meg... Bør jeg be om det?

Skrevet

Når bør man ta albyl e? Etter innsett? Har aldri noen nevnt for meg... Bør jeg be om det?

jeg ba om det pga hodepina.. har slitt med hodepine siden en bilulykke i desember 2008... de fleste faar ikke albyl her i norge... paa riksen var de negative til det... jeg ringte aa hørte med dem.. er fastlegen min som har gitt meg det...

men de sa og at det ikke hadde noe aa si for fruktbarheten, saa da vil jeg ha det og slippe mye smertestillende som jeg føler ikke er bra naa...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...