Gå til innhold

Mensensmerter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Har termin 29 mars. Har "mensensmerter" noen som vet om det betyr noe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror d e et tegn på modning.. Men du kan ha d i mange uker før d blir fødsel!

Eg har hatt mensmurringer siden uke 36. Er 39+4 i dag og lite andre tegn til at fødselen nærmer seg :)

Skrevet

Hehe, ja da var jeg liksom ikke noe nærmere alikevel ;) takk for svar!

Skrevet

Hadde menssmerter en times tid på natta før jormortime i forrige uke, samme nå natta før dagens legetime. Tror det bare er tulla som erter meg...

Skrevet

Høres ut som modning ja.

Skrevet

HAr det her og. 35 uker i morra. iflg JM er det kynnere som modner :)

Skrevet

Hei :) Jeg har termin den 28.mars (nesten samme dag :). Jeg har også hatt mensmurringer de siste 2 ukene. De varer ikke lenge da. Men legen sjekka modningen min den 6.mars, og var da helt moden og 2 cm skjedevegg. Legen sa det kan skje når som helst, da han kjente hodet til babyen godt. Jeg har nå en følelse av at menssmertene er modning ja, og at lillegutt ikke kommer før termin :) Men vi får se.. Jeg er klar jeg he he

Skrevet

Spennende!

Gjorde det vondt når han kjente etter?

Jeg er litt pinglete når det kommer til å legge meg ned uten klær ;) haha egentlig bare teit!

Jeg har vært sikker på at det blir april baby lenge. Så er nok noen uker igjen..

Skrevet

Hei igjen. Nei det gjorde ikke vondt i det hele tatt. Var veldig forsiktig, pluss at det er så mykt dernede nå, så null ubehag. Det som var vondt var når han klemte øverst på magen der rumpa til lillegutt var, for han lå i spenn. Også var det ubehagelig når han sjekka om hodet var festa. Det synes jeg er så ekkelt, når de liksom tar tak og og "rister" i det, hoffameg :/. Så ikke tenk et øyeblikk på den undersøkelsen, det var faktisk ganske spennende. Hold meg oppdatert hvis det skjer noe :)..

Skrevet

Det skal jeg! Ja gjorde vondt når jm skulle se om hodet var festet. Men går fort over da ;) spennende å høre om når det skjer noe hos deg også. Moro å ha termin så tett :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...