Gå til innhold

Lars, Lasse eller Ludvig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Liker selv veldig godt Lars, men vi har en nær venn og jeg en kollega som heter det. Men sånn er det med de fleste navn vi synes er fine, alltid noen andre som heter det. Og så liker jeg Lasse og Ludvig godt også. Hva synes dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her jeg bor er Lasse et kjælenavn på Lars, ville skrevet Lars.

Skrevet

Huff, Lars blir for 80-talls, synes jeg. Hadde fire i klassen min på barneskolen som het Lars. Klarer ikke helt å se at det passer på en liten baby.

Skrevet

Jeg synes Lars er kjempefint! 80-talls? Dette er vel et navn som alltid har vært i bruk.

Lasse er også superfint. Hadde vurdert det selv om det kom gutt.

Ludvig er også fint, men mer poppis.

Liker alle, det er ikke ofte :-)

Skrevet

Lasse er finest av de! Uten tvil! Nydelig navn! :)

Skrevet

Lars er klassisk. Det er et navn som har vært jevnt i bruk over flere år og aldri hverken vært kjempe poppis eller godt av mote. Lars er et sånt navn, som alltid vil være der uten og bli oppbrukt.

Kjempefint.

Skrevet

Takk for svar! Har heldigvis tid på å bestemme oss, lillebror kommer først i juli. Men fryktelig vanskelig dette med guttenavn, og er derfor fornøyd med å komme frem til tre vi liker begge to.

Skrevet

Jeg hadde også hatt problemer med å velge mellom de 3 navna :)

Alle var jo fine.

Skrevet

LARS!! Lasse føler jeg blir litt slik at man ikke kan være eldre enn 5 år og hete det, mens jeg ser på Ludwig som en kommer opp av jorda når han er 60 - Mener jeg da :P

Skrevet

Ludvig :) Min lille gutt het Ludvik (men han døde i uke 20-21).

Skrevet

Jeg synes Lasse er finest.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...