Gå til innhold

Veldig øm i magen!

Anbefalte innlegg

Våknet i natt og merket at jeg var veldig øm i magen. Vondt når jeg trykket rundt der livmora er og er fremdeles veldig øm. Kan det komme av at jeg sover på magen? Er det flere av dere som er veldig ømme og er det liksom slik at kommer og går?

Måtte prøve å sove resten av natta på rygg og den uvante liggestillinga førte self til at jeg har fått vondt i ryggen også...dere andre som vanligvis sover på magen, ligger dere på siden når det blir vondt å ligge på magen?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143918108-veldig-%C3%B8m-i-magen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjenner meg veldig igjenn i dette innlegget!

Jeg er også sånn øm i magen når jeg presser litt inn med hånden.

Ligger egentlig på siden for det meste..

Men vet ikke om det er normalt å føle det slik nederst i magen?

Føler den er stappfull med veske.. Hehe :)

Når magen begynner å bli god og rund, og det faktisk er en middels stor baby som svømmer og sparker inni der, så er verken liggestilling på magen eller ryggen det beste, av ulike grunner. Men det der tilpasser seg selv ettersom magen vokser. Da blir det mest naturlig, og mest behagelig, å ligge på siden med en myk pute som støtte under magen.

Godt å høre at det ikke er bare meg som er øm og rar... blir så bekymra av alle disse ukjente forandringene i kroppen... å snart noe gjør vondt så kjenner jeg jeg får lettere hjertebank.. sukk :)

Ja, dette med liggestilling finner man vel ut av etterhvert, men myk pute, det skal jeg innvestere i med en gang :)

Ja det er faktisk skummelt alt dette som skjer.

Jeg har liksom ikke såå mange gravide venniner, de fleste har fått baby. Når jeg spør dem så husker dem ikke eller ikke har opplevd det selv. Føler meg nokså alene til tider..

Men imorgen skal jeg til jordmor og da skal jeg spørre henne, også skal jeg skrive hva hun sa :)

Hehe

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...