Gå til innhold

hva kan man se på UL 11+5???:)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei:) vi var på ul 11+0 og fikk se masse:) så godt at det var et menneske og vi fikk tilogmed et 3D bilde der babyen ligger og holder hendene forran ansiktet, litt utydelig men er ikke tvil om at de begynner å se ferdig ut bare miniatyr! Lykke til:) kjønn er fortsatt veldig vanskelig å skille så tidlig... Ellers kan de skjekke nesebein, nakkefold osv...

Annonse

Jeg var på utvendig UL 11+3 i går og babyen så helt nydelig ut. Vi så tydelig nese og ansiktskontur, den sprellet med bein og armer. Ser ut som en ordentlig baby i miniatyr. Helt fantastisk. Jeg ble så rørt at jeg gråt 5-6 ganger i går og våknet med hovent ansikt i dag :)

Hei:) vi var på ul 11+0 og fikk se masse:) så godt at det var et menneske og vi fikk tilogmed et 3D bilde der babyen ligger og holder hendene forran ansiktet, litt utydelig men er ikke tvil om at de begynner å se ferdig ut bare miniatyr! Lykke til:) kjønn er fortsatt veldig vanskelig å skille så tidlig... Ellers kan de skjekke nesebein, nakkefold osv...

Nesebein? er det noe man skal se etter? Vet at nakkefold i uke 10-13 kan bety down, men nesbein -hva kan det fortelle? Skal på tidlig UL om en uke!!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...