Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte å lage en liten oversikt over når slimpropp gikk ift fødsel. Tror mange lurer på dette og prøver å samle litt info... Min gikk igår så er veldig spent:)

Nr 1: 2 uker før fødsel

Nr 2: under fødsel

Nr 3: igår ....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke det jeg veit. Hadde noen dager for to uker siden med ekstra mye utflod, men ikke noe klumper eller blod.

Skrevet

Nr 1: vet ikke, registrerte aldri at den gikk...

Nr 2: samme dag som fødsel, ca 12-14 timer før hun var ute.

Nr 3: 1 uke siden i dag....

Skrevet

Svangerskap nr 3 og har aldri sett noe slimpropp! Hihi.. Like fasinert kvar gang den har gått hos andre eg ;)

Skrevet

Jeg er førstegangsgravid og tror min slimpropp gikk i morges, er i uke 36. Tykt gjennomsiktig slim, mengde ca en spiseskje.. Hva nå liksom? Jeg skal vell ikke ringe føden?

Skrevet

Har vært igjennom 3 graviditeter/fødsler, men har faktisk aldri "møtt på" den mye omtalte proppen :-)

Skrevet

nr 1: samme dag som fødsel startet

nr 2: samme som nr 1 ;)

nr 3: går å venter på at den skal gå ;P

Skrevet

Jeg er førstegangsgravid og tror min slimpropp gikk i morges, er i uke 36. Tykt gjennomsiktig slim, mengde ca en spiseskje.. Hva nå liksom? Jeg skal vell ikke ringe føden?

Slimproppavgang er ubetydelig, du kan gå i flere uker etter at den har gått. Det gjorde jeg både med nr 1 og denne her...

Skrevet

Ikke sett snurten av noen slimpropp. Termin på torsdag...

Skrevet

Nr 1: Flere uker før fødsel (ihvertfall 3-4 uker...)

Nr 2: Gikk litt i uke 24, litt nå i uke 29

Har hørt/lest at når slimproppen går tidlig, kan kroppen produsere ny. Det jeg har mistet hittil har IKKE vært nok til å være hele slimproppen. Men vet det var den, da konsistens+farge (helt gjennomsiktig blank) er helt likt sist..

Sist gikk jeg 10 dager over termin, og håååper på tidligere denne gangen, men føler ikke slimproppen gir noe hint.

Skrevet

Jeg har født to ganger, men har ingen ide om når slimproppen gikk.

Siste gangen så jeg virkelig etter den også.

Det kan hende den gikk 1t før fødsel siste gangen, da kom det masse slim og blod..Tegningsblødning ja, men slimpropp? Har ikke snøring..

Skrevet

Har vært igjennom 3 graviditeter/fødsler, men har faktisk aldri "møtt på" den mye omtalte proppen :-)

Samme her:)

Skrevet

Ja, han gikk og la seg istad... haha... denne måtte jeg bare ha med (og neida, han er en helt topp kar!)

1.gangen merket jeg ingenting - altså sikkert ved fødsel

2.gangen ca. 3 uker før

3.Nå er den fortsatt på plass.

Skrevet

1.gang: 2 uker før fødsel

2 gang: dagen før fødsel

3 gang: gikk 14 dager før termin, det er 5 dager siden nå og ingenting har skjedd:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...