KCJ Skrevet 13. mars 2012 #1 Skrevet 13. mars 2012 Rett og slett usikker på om det heter strippin eller stripping, men det er jeg heeeeeelt sikker på at noen her vet... Saken er at jordmor på ahus gjorde det på meg i dag, sa jeg var flatet ut og var ca 1 cm. (40+3) Har noen erfaring med at dette er effektivt? Synes det var vondt men merker ikke noe nå .....
Gjøkeredet③ Skrevet 13. mars 2012 #2 Skrevet 13. mars 2012 Stripping heter det så vidt jeg vet.. Det kan være ganske effektivt i mange tilfeller, selv om det er ganske vondt akkurat når de gjør det Jeg fødte dagen etter at de strippet med forrige gang, men med førstemann ble jeg aldri moden nok til at de kunne strippe.
mor til snart 4 Skrevet 13. mars 2012 #3 Skrevet 13. mars 2012 etter en stripping er det om å være på beina og gå.......det har funka så bare det her. strippa 3 uker før med de to siste , ikke moden heller. 1 mann gikk vannet 2 timer etter stripping. 3 mann 3 dager men da gikk jeg ikke. 4 mann begynte rier 3 timer etter striooing. men dagikk jeg lang tur, spiste og lag tur. fikk beskjed at å gå etter stripping var supereffektivt.
GuttenMin09 ♥ Jentebaby i 2012 Skrevet 13. mars 2012 #5 Skrevet 13. mars 2012 etter en stripping er det om å være på beina og gå.......det har funka så bare det her. strippa 3 uker før med de to siste , ikke moden heller. 1 mann gikk vannet 2 timer etter stripping. 3 mann 3 dager men da gikk jeg ikke. 4 mann begynte rier 3 timer etter striooing. men dagikk jeg lang tur, spiste og lag tur. fikk beskjed at å gå etter stripping var supereffektivt. Alså gå mye etter stripping, d skal eg huske på! Skal spør om legen kan gjøre det på torsdag, da er eg 40+1 :-)
Margarita -- Skrevet 13. mars 2012 #6 Skrevet 13. mars 2012 Ble strippet idag også, 4 dager på overtid! HAr masse murringer og kynnere nå, men det har jeg hatt i to uker. Orker ikke tanken på å gå.... Føler meg såpass uvell...
KCJ Skrevet 13. mars 2012 Forfatter #7 Skrevet 13. mars 2012 En oppdatering herfra... kjente type mensen smerter og fikk noe blod.. noe som skulle være vanlig.. så jeg gikk tur med bikkja fort... kom inn... Følte meg mye "bedre" mensen smerter er helt borte... hehe... Helt utrolig altså :S Vel vel...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå