Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Babyspark er ofte veldig fint, noen spark kiler og noen gjør direkte vondt.

Og det er lite en kan gjøre med hvordan babyen ligger.

Son regel ligger han med beina opp mot venstre siden min, ved nederste riggbein, det går greit og er ikke vondt.

Noen ganger kommer det noen små grafs eller spark bak navelen, det sender jo søtt gjennom hele kroppen, det er vondt, eller mer ubehagelig enn vondt.

Spark på sidene av magen, kiler, på en måte bare noe innenfra og ut kan kile. Sparker lillemann ut på sidene må jeg alltid holde imot, for det kiler ganske.

Men de vonde sparkene, det er dem som går nedover.

Uansett hvor, bare nedover.

Idag har han lagt seg med beina ned og spraker rimelig hard. Det kjenner ut som om han spraker direkte på livmorhalsen og jeg har i tillegg til at hvert spark er vondt, så har jeg også konstante vonde mensmurringer.

Jeg holdet på å kjøre utfor veien idag tidlig pga noen ganske harde spark nedover som sendte støt og smerter alle veier.

Nei kjære søte, lille, det hadde vært veldig fint oom deu snudde deg slik du pleier å ligge :)

Må vel nevne at jeg er 27+2 i dag :)

Fortsetter under...

For det meste så roterer om dagen, men ligger helst med beina skrått oppover mot venstre. Men av og til går beina ned.

MIne to forrige gutter var likedan, men rett over uke 30 festet de seg med hode ned, så da slapp jeg det.

Men jeg vet jo ikke hva han her lille tenker, det er litt tidlig for noe stabilt leie.

Men vil han ligge med beina ned, så må han bare gjøre det, bare han ikke legger seg i tverrleie så er jeg superfornøyd.

Jeg gleder meg for mye til fødselen så et keisersnitt hadde vært veldig trist.

Her sparkes det innvendig og nedover i systemet, og jeg setter til tider i med et litt høyt owwææ! Kraftige spark på denne jenta, og hun rører veldig mye på seg ;) Det er enda ei stund til de legger seg rett vei for fødselen(de som gjør det da!).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...