Gå til innhold

Trenger noen oppløftende ord..

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er 19 uker på vei med tvillinger. Har en datter fra før som blir 3 når de kommer til verden. Helt siden vi fikk vite at det var tvillinger har jeg følt meg nedfor. Jeg var ikke den som mest ønsket flere barn, det var mannen som helst ville. Vet ikke hvorfor jeg er nedfor, jeg bar e synes det er så overveldende, og er redd for at jeg ikke får nok tid med min datter, redd for at jeg skal bli gal av søvnmangel, og bekymret for hvordan det vil påvirke mitt forhold til min mann.

Da jeg fikk positiv test var jeg glad og lettet, nå ville alle bli fornøyde, og skulle gjøre det en gang til, det jeg kunne i forveien. Nå blir alt nytt og annerledes, og jeg greier ikke venne meg til tanken.

Flere som har det sånn eller har hatt det sånn? Føler ikke jeg kan snakke med familie og venner om det, de er jo bar sååååå entusiastiske og sier det bli fantastisk!! Er det jeg som er utakknemlig og egoistisk?

Håper snart tankene snur og at jeg kan glede meg over dette. Det er forferdelig å gå rundt sånn som dette...

Fortsetter under...

Hei.

Jeg hadde også litt konflikte følelser når jeg fant ut at det var tvillinger.

Men det det endret seg fort når jeg begynte å få komplikasjoner å ble redd for at de ikke skulle greie seg.

tror de alle fleste mødre er litt bekymret og fortvilet og tenker hvordan i alle dager skal man få til det her i begynnelsen.

Det er helt naturlig. det er en stor omveltnign og to på engang,

Det vil nokk snu snart for deg også:)

lykke til videre da

<3<3

klems

Jeg fikk tvillinger og hadde to fra før...

Det å ha tvillinger er helt fantastisk. To mennesker på samme trinn i utviklingen. En helt annen opplevelse enn å få en.

Sorger og gleder, men likevel - jeg ville ALDRI vært dem foruten.

Og du får en helt annen oppmerksomhet når du får tvillinger enn når du bare får en om gangen.

Bare gled deg!

• 2 uker senere...

Svangerskapet er tungt og de første ukene er ganske heseblesende. MEN, tvillinger er virkelig noe helt eget. Det samspillet dem i mellom er så utrolig fascinerende. I tillegg er tvillinger ofte selvstendige, flinke til å leke selv, sosiale, og på sett og vis ikke så krevende som "enebarn". Det er hvertfall min opplevelse av saken. Og nok en gang, det er en ufattelig stor gave!!!!! Og du kommer til å bli sliten, men gjør ting enklest mulig, ha faste rutiner, ikke ta ting så alvorlig og nyt øyeblikkene!!! Og husk at for hver dag som går blir alt lettere.. Lykke til :

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...