Multear Skrevet 13. mars 2012 #1 Skrevet 13. mars 2012 Hei! Jeg er 31+3 uker og venter en gutt i mai. Har kjent bra med liv fra Veldi tidlig av og synes dette er betryggende Den siste uka har han begynt å hikke sånn! Nå er det i gjennomsnitt 2 ganger om dagen, som oftest like etter jeg har våknet eller om kvelden/natten. Er dette normalt? Er det positivt og et teng på at han puster inn fostervann og trener? Synes det kjennes så ekkelt ut :/ Og han "styrer sånn" i forkant og mens han hikker også... F. eks i dag morges når jeg enda lå i sengen. Da våknet han og begynte og sparke "hysterisk" der inne... Tilslutt fikk han hikke :/ Varte i ca. 5 min, som det bruker. Noen som kan gi meg svar?
Linerlen og pipipen Skrevet 13. mars 2012 #2 Skrevet 13. mars 2012 Har opplevd akkurat det samme som deg i det siste, har kommet litt lenger da. 34+6. Jeg spurte jordmora om det idag. Jeg synes sjøl det er så ubehagelig å hikke så jeg følte jeg måtte spørre om det. Hun fortalte at det er rett og slett fordi de svelger mer og mer fostervann, at det er helt normalt. De hikker ikke så mye når de kommer ut.
litekreativtbrukernavn Skrevet 13. mars 2012 #3 Skrevet 13. mars 2012 Her hikkes det også mange ganger om dagen På ul i uke 28 så man tydelig hvordan han stakk ut tungen og svelget vannet. Dette betyr at utviklingen er normal, ingenting å bekymre seg over iallefall
♂ + ♂ Skrevet 13. mars 2012 #4 Skrevet 13. mars 2012 Har en hikker jeg også Fikk høre at hikkingen er positivt, da det hjelper til med å trene lungene. Så uansett hvor sant eller ikke det er, velger jeg å tro på det, å tenke på det når han hikker som besatt der inne
Multear Skrevet 13. mars 2012 Forfatter #5 Skrevet 13. mars 2012 Takk for gode svar! Jeg har liksom følt at det var en positiv ting, men av og til blir man bare bekymret. Førstegangsfødende og alt Han er til tider VELDIG aktiv og sparker som "en gal" der inne!! He he... Og etterpå kan han plutselig begynne å hikke. Tullegutt Satser på at det er verre for meg enn for ham
<3 mai 2009 & april 2012 <3 Skrevet 13. mars 2012 #6 Skrevet 13. mars 2012 Uke 36 nå og hun hikker flere ganger for dagen hodet sitter ganske godt i bekkenet så hver gang hun hikker føles det ut som om hun presser hoden "ut" begynner å bli ganske ubehagelig også har hun satt rumpa si fast under venstre ribben, så hun presser både opp og ned når hun hikker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå