Gå til innhold

Flere som venter nr. 3, og som ikke tjener all verden med penger?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Num 3 på vei her og jeg har ikke fast jobb men er tilkallingsvikar... Nå får jeg endel vakter Ola makt ett par uker i forveien.. Men problemet er at jeg kommer til å få hyper oppkast som jeg gjorde sist og jeg kan ikke fortelle noen det for da får jeg ikke vakter i og med dette er i helsesektoren og mye fysisk arbeid som jo ikke er noe problem men det tenker sikkert sjefen .. Når hyper oppkastet kommer blir jjeg nok sykemeldt .. Og da er 2 første ukene fra jobben også resten fra NAV, men vet ikke om jeg tørr å sette meg opp på vakter når jeg vet oppkasten kommer om ett par uker... Og hva skjer når jeg ikke kaster opp og kan jobbe igjen... Da får jeg vel ikke vakter da blir jeg nedprioritert.... Har ikke vært slik de andre angene.. Hadde fast jobb...

Nr 3 her også. Vi er begge studenter, men jobber på siden. Jeg har 50% stilling og har tatt ut 80% lønn nå i permisjonstiden, mens gubben jobber 78% nå, og vil øke til ca 87% stilling fom 1.april. Men det er ikke de best betalte jobbene, og med to barn fra før er det en del utgifter.

Men vi klarer oss. Det handler bare om å gjøre det beste ut av det og vite hvordan du skal prioritere når det kommer til handling etc.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...