Gå til innhold

Parkdress: Helly Hansen eller Reima?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal kjøpe parkdress til toåringen og lurer på hva som er best av Helly Hansen og Reima? Trenger deres innspill! Har vinterdress og regntøy fra før, bor i Trøndelag. Vil gjerne ha en slitesterk dress som kan brukes til flere barn. Hvilken er best, dere som har erfaring? Pris er ikke så viktig...

Gjest Lykke Fryd ♥
Skrevet

Jeg har både HH pg Reima. HH er en god og slitesterkt dress, etter min mening, men den er noe stivere enn Reima sin så alt i alt så liker jeg Reima dressen best pga. passformen og bevegelighet i dressen.

Skrevet

Av de to merkene, så definitivt Reima.

Hadde valgt Reflex forna HH også.

Skrevet

HH.

Første dressen brukes nå til fjerde barnet, og det sier nok om slitestyrken. Ser ikke brukt ut i det heletatt.

Skrevet

Takk for svar! Har god erfaring med vinterdress fra Reima så da tror jeg vi går for Reima parkdress også. Bare husker HH så godt fra egen barndom, alle brukte jo HH på 80-tallet... Synes det har mye å si at dressen ikke er så stiv når barnet bare er to år.

Noen som vet hva Reima parkdress ligger på i pris i str. 92?

Skrevet

Dumt spm å stille her inne da, så klart du får svar på at du må gå for Reima,hehe ;)

Skrevet

hva er greia med reima? Fikk todelt reimadress til junior i høst. 2 mndr holdt glidelåsen i jakka. Har en Skogstad parkdress som jeg er kjempefornøyd med!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...