Tussi skalblimamma <3 Skrevet 13. mars 2012 #1 Skrevet 13. mars 2012 Ringte st.olavs idag, egentlig for å høre om jeg kunne få pergotime og elsprøyte på tanta som ventes nå, men jeg fikk jaggu begynne på progynova med en gang! Jippi! DET var glad-nyheten sin det! Men da er det bare å be til høyere hold at mensen kommer de nærmeste dagene, ellers blir det kræsj med påska! Men deet tenker jeg ikke på, for hun kommer snart, det føler jeg på meg! Jippijay, jeg er så glad og solen skinner! Ha en fantastisk tirsdag! <3
Tante_Esel Skrevet 13. mars 2012 #2 Skrevet 13. mars 2012 JUHU!!!! da blir vi rugere samtidig meld din ankomst i april gjengen saa bra Tussimor!!! Men progynova er noe skikkelig driiiitt... jaja har faatt masse bivirkninger av alt jeg har prøvd jeg...
Tussi skalblimamma <3 Skrevet 13. mars 2012 Forfatter #3 Skrevet 13. mars 2012 Will do! Fikk litt sånn ubehag til å begynne med da jeg gikk på progynova nå, men det er nesten ikke nevneverdig! Det er jo bare drops som er med på å gi meg et nurk <3 Men kjipt å være plaget med bivirkninger på alt da.. Blir liksom toppen av kransekaka det!
Tante_Esel Skrevet 13. mars 2012 #4 Skrevet 13. mars 2012 fikk saa veldig lavt blodtrykk, saa jeg besvimte paa jobb, og besvimte hjemme flere ganger... det er en ekkel bivirkning synes jeg... paa pakka staar det faktisk bivirkninger: høyt blodtrykk... helt motsatt paa meg..
Tussi skalblimamma <3 Skrevet 13. mars 2012 Forfatter #5 Skrevet 13. mars 2012 Hva svarte.. Har du snakket med sykehuset om det da...? Er ikke noe særlig å plutselig besvime nei, det skjønner jeg! Lavt blodtrykk er fryktelig ekkelt!
Tante_Esel Skrevet 13. mars 2012 #6 Skrevet 13. mars 2012 snakka bare med legen min... har til vanlig litt lavt blodtrykk... jeg ble faktisk gravid da saa da er det bare positivt med bivirkninger
snuppo Skrevet 13. mars 2012 #7 Skrevet 13. mars 2012 så bra:-) jippiiii:-) har st.olavs steng hele uke 14??
Tussi skalblimamma <3 Skrevet 13. mars 2012 Forfatter #8 Skrevet 13. mars 2012 så bra:-) jippiiii:-) har st.olavs steng hele uke 14?? Det vet jeg egentlig ikke. Ble så glad at det tenkte jeg ikke på å spørre om ;-)
snuppo Skrevet 13. mars 2012 #9 Skrevet 13. mars 2012 oki, satser på at de ikke har det:-) så bra det ble en glad nyhet:-) :-) jippi for deg:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå