Anonym bruker Skrevet 12. mars 2012 #1 Skrevet 12. mars 2012 Fikk vite på ul idag at det har vokst i magen og at avviket er nede til - 6% Alt var bra ellers også. Fikk vite nå først ( uke 35) at familiens første prins er på vei, alle mine søsken har jenter også blir mitt første barn en liten prins så det var jo litt xtra stas Han er nå 2380 gr og ca 40 lang, forsetter han og vokse blir han jo en "normal" liten gutt. Lykkelig nå ja, god følelse å IKKE gå å være nærvøs... <3
Camillok Skrevet 13. mars 2012 #3 Skrevet 13. mars 2012 Så bra! Nå hadde minus 12% også vært rimelig normalt da, men flott at han har vokst mer den siste tiden Min lille krabat var også på minus 6% i uke 35, ved sist ul i uke 38 var han på minus 2% og nå rett før termin vet jeg jammen ikke... Ut i fra hvordan magen kjennes har han vokst mer ja Han hadde faktisk litt større hode og litt tynnere mage enn snittet, så jeg må innrømme at jeg ikke er superfornøyd med det store hodet... Spesielt ikke siden han kommer i seteleie. Tenk om han blir sittende fast??? Mareritt... Uff, nei ikke tenke på dette.... Lille fine babygutt i magen, komme ut snart. Please... Jaja, det var dagens tale...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå