Gå til innhold

Hvor hyppige kan kynnere være??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Herremin! Er dette virkelig kynnere? De kommer med 3-5 min mellomrom og varer mellom 20-60 sekunder.. Har skikkelig nedpress og har hatt mensmurringer til og fra i hele dag! Er forressten 39+2 i dag og har pusset opp barnerom i 14 dager nå! Kan det være derfor hyppige kynnere kanskje!? Er ikke spesielt vonde, men jeg kjenner dem veldig godt... Har hatt litt kynnere de siste 14 dagene, men nå er det ikke stopp mellom de og jeg har ikke kjent noe særlig til de tidligere, annet enn at magen blir hard..

Kan dette være tegn på at noe skjer? Er annengangs og riene kjentes ut som during i magen ved forrige graviditet! Kan de kjennes annerledes nå, eller vil jeg oppleve de på akkurat samme måten når jeg får de?

Ble mange spørsmål dette.. Håper det er noen der ute med litt erfaring :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"kynnere" som kommer så hyppig og varer så lenge høres ut som rier ;) riene er ofte svake i begynnelsen for så å ta seg opp !! Krysser fingre for at d er fødsel på gang! Spennende :)

Lykke til :)

Skrevet

Når jeg skulle ha nr 2 trodde jeg at det var kynnere men syns det var så rart at de va regelmessige og hyppig. Kjente etter hvert at det ble mer og mer vondt og da jeg kom på føden hadde jeg 5 cm åpning. Fikk sjokk for det var jo ikke SÅ vondt som sånn det var med nr 1! :-D

Skrevet

Kan være noe på gang ja:)

Men kan også være maserier/modningsrier, rier som virker tar seg opp etter hvert, det merker du ;) hvordan går det?

Skrevet

Legen min var bekymret for mine kynnere da hun syntes de kom for tett og var for sterke. Da kom de omtrent 20 -30 ganger til dagen. Jge måtte ta kontakt med føden dersom de kom tettere enn normalt hos meg. Dine er mye tettere så her virker det som det er noe på gang! Hadde i hvertfall tatt kontakt med føden/legen/jordmor så kan de si hva du skal gjøre. Lykke til! :)

Skrevet

Det roet seg litt i natt, men våknet et par ganger av noen skikkelig vonde... På morgen i dag har det tatt seg opp igjen og de er i dag vondere enn i går! Lurer på om jeg kanskje skal ringe JM min å høre om jeg kan få komme inn å sjekke modning! Får ikke gjort noe mens de står på for det gjør vondt... Klarer ikke å gå heller mens det står på, men sånn er det kanskje med litt voldsomme kynnere også?

Skrevet

Syns det høres ut som rier jeg. Kynnere skal ikke gjøre vondt..

Skrevet

Har gått inn på rietelleren nå og prøver å få en oversikt før jeg ringer... Har ikke noe lyst til å rope ulv heller.. Synes det er så vanskelig da jeg ikke har vært særlig plaget med kynnere før! Er så "redd" for at det bare er det som plager meg.. De ligger nå på rundt 30- 50 sekunder varighet og kommer mellom 7 og 3 min..

Skrevet

Har gått inn på rietelleren nå og prøver å få en oversikt før jeg ringer... Har ikke noe lyst til å rope ulv heller.. Synes det er så vanskelig da jeg ikke har vært særlig plaget med kynnere før! Er så "redd" for at det bare er det som plager meg.. De ligger nå på rundt 30- 50 sekunder varighet og kommer mellom 7 og 3 min..

Ring JM eller føden....det er tett! De kan uansett veilede deg eventuelt se på deg....du skal heller ta kontakt en gang for mye enn en for lite!

Skrevet

Jeg har ringt min JM og har fått time halv 1! Så får jeg bare vente å se om det skjer noe mer i mellomtiden.. De er fortsatt regelmessige med litt vondter på kjøpet så er nok uansett ikke lenge til det skjer noe :)

Skrevet

Oioi... Det er nok i gang hos deg ja! :)

Lykke til! :D

Jeg smører meg med tålmodighet og venter 5 uker til... sukk...

Skrevet

Og det var ikke kynnere :)

den 13/3, 6 dager før termin kom vår lille prins Michael til verden..

Han var 3970g og 53cm lang! Helt perfekt :)

Fødselen gikk som en drøm... Nå bare koser vi oss hjemme <3

Skrevet

Gratulerer så mye :) Nyt tiden fremover med gutten din :)

Skrevet

Og det var ikke kynnere :)

den 13/3, 6 dager før termin kom vår lille prins Michael til verden..

Han var 3970g og 53cm lang! Helt perfekt :)

Fødselen gikk som en drøm... Nå bare koser vi oss hjemme <3

Gratulerer så mye :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...