Anonym bruker Skrevet 12. mars 2012 #1 Skrevet 12. mars 2012 Altså min samboer skal i et utdrikkningslag og ikke så altfor lenge. 99% av de som blir med har kjæreste, og noen også barn. Den eneste single og selvfølgelig den mest festglade og evig umoden er forloveren.. Og nå lurer han på hva folk sier til en stripper i dette utdrikningslaget?! Jeg synes det er så harry, og nekter at min samboer skal betale dyre dommer for å se at hans single kompis for en lap dance! Samboeren min bare lo han, jeg er ikke hjemme akkurat nå jeg, så har ikke pratet mer med han om dette..men skjønner hvorfor han lo..han vet hvordan kompisen er. Men om det blir slik at flertallet stemmer for stripper så blir det slik..og jeg liker det dårlig at min samboer skal gå da..men han må jo nesten gå i en god venn sitt utdrikkningslag...hmm....
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2012 #2 Skrevet 12. mars 2012 Kan legge til at min samboer sjelden er med denne forloveden til vanlig, men han vet hvordan han er..evig singel..og snart 30....
Gjest Siklerotte Skrevet 12. mars 2012 #3 Skrevet 12. mars 2012 Jeg har ingen interesse for strippere selv, men jeg ser egentlig ikke hvorfor du skal nekte samboeren din å betale for en stripper, og hvis du stoler på han har du lite å frykte. Sannsynligheten for at stripperen ender opp med en av guttene på soverommet for moro er svært liten. Det blir nok veldig se og ikke røre for dem alle.
Serepta Skrevet 12. mars 2012 #4 Skrevet 12. mars 2012 Jeg synes det er blådharry både i jente og gutteutdrikningslag. Utrolig fantasiløst faktisk.
FrkKværner Skrevet 12. mars 2012 #5 Skrevet 12. mars 2012 Jeg syntes det er fryktelig harry. Det er min mening!
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2012 #6 Skrevet 12. mars 2012 Er seriøst mest pga pengene, tipper de må betale et par 1000 kr...og jeg vet at resten utenom han forloveden er skikkelig greie og ordentlige gutter, altså forloveden er ok han også..men som sagt singel og barnløs og tenker ikke så langt. HI
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 12. mars 2012 #7 Skrevet 12. mars 2012 du har da ingenting med å nekte samboeren din noe som helst, bare så det er sagt. Men, jeg er enig i at stripping er harry.
Gjest Siklerotte Skrevet 12. mars 2012 #8 Skrevet 12. mars 2012 Er seriøst mest pga pengene, tipper de må betale et par 1000 kr...og jeg vet at resten utenom han forloveden er skikkelig greie og ordentlige gutter, altså forloveden er ok han også..men som sagt singel og barnløs og tenker ikke så langt. HI Men da får de andre ta det opp med denne useriøse forloveden. Han får jo ikke til strippingen hvis de andre ikke er enige.
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2012 #9 Skrevet 12. mars 2012 Kommer ikke til å nekte han. Men han vet jeg ikke kommer til å like det, og jeg tror han selv hadde følt seg ukomfortabel, selv om han sikkert som alle andre kanskje synes det hadde vært morsomt, ikke tatt det så tungt. Men...tror ikke folka stemmer på stripper altså. Men tåpelig forslag. HI
Gjest sug lut Skrevet 12. mars 2012 #11 Skrevet 12. mars 2012 Utdrikningslag er harry. Stripper er bare spikeren i kista.
Guttaboys Skrevet 12. mars 2012 #12 Skrevet 12. mars 2012 Mulig jeg er litt mer liberal enn deg, men jeg ville brydd meg fint lite om min samboer hadde sett på en stripper. Særlig hvis det var i et utdrikningslag! Ville aldri ha nektet han det. Den dagen han evt skal ha utdrikningslag må han gjerne få en lapdance selv... jeg kaller det uskyldig moro. Vet ikke om problemet ditt er at du ikke stoler på samboeren din, eller om du bare ikke liker sånn "griseri"...??
Gjest Ingen skal få! Skrevet 12. mars 2012 #13 Skrevet 12. mars 2012 Jeg syns det er helt tragisk. Husker kompisene til mannen min sa at de ville ha stripper i hans utdrikningslag, men da sa han blankt nei for det var tacky. Jeg syns det er veldig harry med strippere i slike settinger, skal liksom mannen være "heldig" å se en annen naken dame før han gifter seg? Hva er greia? Og at noen syns det er greit at deres tilkommende skal få en lapdance - vel, det sier litt om hvor sykt samfunnet er :-)
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2012 #14 Skrevet 12. mars 2012 Samboeren min mener det sikkert er en spøk..tviler på det blir noe av. Han som gifter seg er heller ikke typen til å like slikt, men forundret meg ikke at han forloveren kom på noe slikt uansett, spøk eller ei. HI
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2012 #15 Skrevet 12. mars 2012 Jeg stoler på han. Jeg bare hater slikt, at noen skal betale for å se en naken dame riste på puppene...blir generelt flau bare jeg ser noe stripper greier på tv..er så harry synes jeg.
Gjest Lykkeliggift_ Skrevet 12. mars 2012 #16 Skrevet 12. mars 2012 Jeg syns det er helt tragisk. Husker kompisene til mannen min sa at de ville ha stripper i hans utdrikningslag, men da sa han blankt nei for det var tacky. Jeg syns det er veldig harry med strippere i slike settinger, skal liksom mannen være "heldig" å se en annen naken dame før han gifter seg? Hva er greia? Og at noen syns det er greit at deres tilkommende skal få en lapdance - vel, det sier litt om hvor sykt samfunnet er :-) Forstår heller ikke hva som er vitsen. Han har sikkert sett en god del nakne damer før han traff sin fremtidige kone, og har sett kona si naken. At min blivende mann hadde fått pupper, rompe og sprekk oppi ansiktet hadde gjort meg trist egentlig... Jeg har overhode ikke like fin kropp som de fleste stripperne (og kommer aldri til å få det), så jeg vil ikke at det skal bli hans siste minne om kvinnekroppen før han gifter seg med meg. Men altså, nekte ham det hadde jeg ikke gjort, men hadde sagt ifra i ganske så klare ordelag hva jeg mener om det
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2012 #17 Skrevet 12. mars 2012 jeg er enig i at det er ordentlig harry, og smakløst. vet at kjæresten min hadde nektet om det var stripper til stedet, fordi han mener det er feil og betaler folk for å kle av seg. jeg er jo litt enig i det, selv om jeg ikke hadde brydd meg det minste om han hadde blitt med.
☆☆☆ Skrevet 12. mars 2012 #18 Skrevet 12. mars 2012 Stripping er først og fremst pinlig. Men jeg gidder ikke blande meg opp i programmet i et utdrikkingslag...
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2012 #19 Skrevet 13. mars 2012 HI igjen her. Min samboer sier han ikke bry seg?? At han ikke tenker på det, og at det ikke er sikker det blir noe av en gang. Vel med andre ord han vil ha en stripper tenker jeg. Ble skikkelig forbanna..og sa rett og slett at jeg vet ikke om jeg vil være sammen med en som ikke deler likt syn som meg. Og foresten så er det nå 2 som synes det høres sååå gøy ut med en stripper..så muligens det blir det da... Da får han velge meg eller barna!! For en drittsekk. HI
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2012 #20 Skrevet 13. mars 2012 Jeg synes ikke jeg overdrev her...seriøst, siden han tydelig ikke klarte svare nei eller ja på om han synes det er OK med en stripper så kjenner jeg han såpass at han mener det hadde vært helt ok med en stripper, han er bare redd for å si ja fordi jeg blir sinna..vel jeg ble enda mer sint av at han løy meg i trynet. For en idiot av en mann. HI
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2012 #21 Skrevet 13. mars 2012 HI igjen her. Min samboer sier han ikke bry seg?? At han ikke tenker på det, og at det ikke er sikker det blir noe av en gang. Vel med andre ord han vil ha en stripper tenker jeg. Ble skikkelig forbanna..og sa rett og slett at jeg vet ikke om jeg vil være sammen med en som ikke deler likt syn som meg. Og foresten så er det nå 2 som synes det høres sååå gøy ut med en stripper..så muligens det blir det da... Da får han velge meg eller barna!! For en drittsekk. HI Han må altså velge mellom deg og barna om han velger å gå på utdrikningslaget? Spesielt på mange måter:) Men seriøst, la de nå få ha stripperne sine da. Hva er galt med det, bortsett fra at det er ganske harry. Du slipper jo å se på!
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2012 #22 Skrevet 13. mars 2012 Jeg fant vel ut at jeg tror ikke jeg gidder være sammen med en som ser på strippere som underholdning, allefall på den måten. Så får vi se hva han velger. HI
Gjest Antarctica Skrevet 13. mars 2012 #23 Skrevet 13. mars 2012 Jeg syns egentlig stripping er nummeret før prostitusjon. En fryktelig gammeldags holdning, I know! Men jeg syns det vitner om et litt forflata menneskesyn å skulle betale noen for å kle seg naken for deg. I min verden pleier de fleste voksne mennesker å kle seg naken for dem de vil bli sett av og har et forhold til. Andre møter de i påkledd tilstand.
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2012 #24 Skrevet 13. mars 2012 Jeg fant vel ut at jeg tror ikke jeg gidder være sammen med en som ser på strippere som underholdning, allefall på den måten. Så får vi se hva han velger. HI Jeg tror du er et aldri så lite troll jeg:)
*bolla pinnsvin* Skrevet 13. mars 2012 #25 Skrevet 13. mars 2012 Jeg synes du, HI, virker litt barnslig og kanskje litt sjalu...? Dette med stripper i utdrikkingslag tror jeg er en greie vi damer rett og slett bare får slå oss til ro med at vi aldri kommer til å skjønne. Selv om det ikke gir meg noe som helst kick å se at en mann står og deiger seg og kler seg naken, så gjør det noe for gutta. Spiller det egentlig noen rolle?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå