Gå til innhold

Enda en av disse.. "er jeg gravid?? " :-))

Anbefalte innlegg

Hellu!

Jeg venter tante rundt den 14 tenker jeg. Å lurer jo selvfølgelig pÅ om det kan være en lite spire der inne denne gang? :-)

Jeg: 120683

Han: 030184

Har en gutt fra tidligere født 110910

Tuse takk for evt svar. MÅ si at det er fryktelig trivelig Å svippe innom en tur her. Behjelpelig damer, uansett svar . ;-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143917888-enda-en-av-disse-er-jeg-gravid/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tusen takk for svar altså! :-) Var selvfølgelig ikke det jeg ville høre men. ;-) Joda, jeg skal ikke være kravstor. Er mange som venter myyye lenger enn meg, og som også ikke har barn fra før. Og selvfølgelig var det veeeldig godt å høre at dette er året mitt!! Takk :-)

Men selvfølgelig håper jeg at dere tar grundig feil!! :-)))

IKM i går eller i dag.

NOEN andre som ser noe annet? Trenger ikke være det jeg VIL høre altså, er bare så interessant lesning.

Tusen takk for at dere tar dere tid!!

Annonse

Takk Catteklatt! Du hadde rett likevel du!!! <3<3<3

Merkelig at alle er så heeelt bombe sikre på at jeg får jente. Har dårlige odds kan man si. Det finnes ikke en eneste jente på min manns side. De har 8 gutter, inkl min første sønn.. ;-)

Men alle dere her inne, samt min mors Gudinnekort, sier klart å tydelig JENTE! Såååå gøy.

Så lenge h*n er frisk, så skal jeg være veeeldig fornøyd uansett! Men takk for at dere har tatt dere tid !

SUUUUUPRE ladies! <3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...