Anonym bruker Skrevet 12. mars 2012 #1 Skrevet 12. mars 2012 tror dere det ligger noe i å ha en "gutte-mage" (langt ned,fotballmage) eller "jentemage" (legger mer på seg på sidene og bærer magen høyere opp)? har fått en del kommentarer på at jeg har skikkelig jentemage, men vi vet jo fra ul at det er en liten gutt der inne og magen er langt ned og ordentlig sprettmage. sist fikk jeg høre både det ene og det andre, og det ble jo og en gutt jordmor mener det er bare tull at man kan se på magen hvilket kjønn det er, og det tror jeg og.
Noregsgard Skrevet 12. mars 2012 #2 Skrevet 12. mars 2012 Jeg vet ikke, men forrige svangerskap var jeg kjempefornøyd med magen min. Hadde en perfekt, trillrund og søt mage. Jeg la kun på meg rundt magen, og fikk en gutt Denne gangen føler jeg meg skikkelig feit, jeg bærer magen høyt og føler jeg har blitt litt bredere i kantene også :/ Venter jente denne gangen, men er jo mulig det bare er tilfeldig.
Trio? Skrevet 12. mars 2012 #3 Skrevet 12. mars 2012 Jeg hadde en mage de kaller typisk jentemage sist gang og fikk gutt. Nå har jeg en mage som er typisk guttemage og får en gutt. Tror ikke på det der - tror det er kvinnens figur som gjør hvordan magen blir + vektøkningen... :-)
Dyne&Pute Skrevet 12. mars 2012 #4 Skrevet 12. mars 2012 Jeg har hatt typisk guttemage forrige gang og denne gang. Har egentlig bare lagt på meg på magen men fikk jente sist, men vet ikke hva jeg får nå da men "alle" sa at det var en gutt forrige gang, og sier det samme nå.. Time will tell
12Januarspire Skrevet 12. mars 2012 #5 Skrevet 12. mars 2012 Jeg venter en gutt og har skikkelig fotball el melon mage..
RockMama Skrevet 12. mars 2012 #6 Skrevet 12. mars 2012 Jeg har en helt annerledes mage nå, enn det jeg hadde sist. Nå har den vært midt på, rund som en ball, knapt synlig bakfra- og i magen ligger en gutt. Sist fikk vi jente. Vet ikke om jeg "tror" på dette, men stor forskjell har det vært her.
prøver1991 Skrevet 12. mars 2012 #7 Skrevet 12. mars 2012 Jeg har skikkelig guttemage, ser ut som en basketball foran, men kan ikke se magen bakfra , og jeg har gutt i magen. Så jeg tror på gutt og jentemage
Happy H Skrevet 12. mars 2012 #8 Skrevet 12. mars 2012 Tror d e tull har skikkelig guttemage og får jente
De to sjarmtrolla og guttspira Skrevet 13. mars 2012 #9 Skrevet 13. mars 2012 Jeg har hatt lik mage i mine to første svangerskap, gutt og jente. Har helt lik mage denne gangen også, gutt, er 38+3 i dag. Liten rundt mage, som ikke syns bakfra
:) liris Skrevet 13. mars 2012 #10 Skrevet 13. mars 2012 sist hadde jeg typisk jentemage og fikk gutt.. Denne gangen typisk guttemage og vet ikke, så det blir spennende!
♂ + ♂ Skrevet 13. mars 2012 #11 Skrevet 13. mars 2012 Med nr 1, hadde jeg typisk guttemage, og fikk gutt. Nå har jeg typisk jentemage, men UL sier gutt
Mitamul Skrevet 13. mars 2012 #12 Skrevet 13. mars 2012 Eg har skikkelig "guttemage" og venter ein gutt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå