Anonym bruker Skrevet 12. mars 2012 #1 Skrevet 12. mars 2012 Jeg fant ut idag at jeg var gravid, har 2 barn på 3 og 1 år. jeg er 23 år og bor sammen med barnefaren. men har ikke sagt noe til ham enda, dette var ikke planlagt. har nettop sluttet å amme å begynte på p-piller for en uke siden. jeg er så frustrert, aner ikke hva jeg skal gjøre. er det noen som er eller har vært i samme situasjon ? jeg føler at vis jeg tar abort så kommer jeg til å føle meg rett å slett skitten, det er min feil at jeg ble gravid, skal jeg bestemme om det får leve eller ikke! det klarer jeg ikke.... (jeg har aldri hatt noe mening om abort, folk må få leve sitt liv) Jeg var bare ikke forberett på dette... hjelp!!!
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2012 #2 Skrevet 12. mars 2012 Var i din situasjon for ca 8 mnd siden! Har ei jente som nettopp har blitt 4 og ei som blir 2 år i Mai og venter nr 3 i slutten av mars. Er selv 24 år. Dette var heller ikke planlagt og var ofte på tanken til abort. Men har en fantastisk mann som sa at det var opp til meg - han stiller opp uansett. Økonomien er sånn passe - vi klarer oss. Sitter nå som hØygravid og tenker av og til om jeg har tatt det riktige valget, men når jeg ser hvor mye kjærlighet barn gir tror jeg det er verd det =) Ja, det kommer til og bli veldig tØft i noen år, men tenk hvor mye glede barna får over å ha så tette sØsken?! Kan ikke hjelpe deg med å svare deg om du skal ta abort eller ikke, men hvis du tror du blir og angre senere i livet burde du tenke 2 ganger fØr du gjØr det! Men du må også snakke med mannen din og hØre hva han vil. Er ikke bare bare og få tre tette barn og du trenger all stØtte du kan få i svangerskapet. Lykke til og håper dette var til litt hjelp? =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå