Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kan ikke si at jeg føler at det er angstpreget, men jeg merker at humøret svinger og at jeg ikke alltid har kontroll over reaksjonene mine. Tror det er viktig å ta vare på seg selv, hvile og forebygge. Vet det er en klisje, men tror det er lurt å spare litt på kreftene.

Annonse

Hehe, akkurat som jeg skulle sagt det selv, blir så provosert av småting, tålmodigheten er veldig fraværende til tider. Det verste er at jeg reagerer så irrasjonelt, jeg vet jeg ikke hadde blitt så sur til vanlig! Jeg misforstår også veldig, veldig lett! :) men, det hører vel med graviditeten det der ;)

Hohoo.. Kan kjenne meg igjen, senest igår kom siste utbrudd, da sambo ikke ville tenne opp i ovnen da jeg ba om det.. Da blir jeg som ett barn som ikke får viljen sin, huffhuff.... :-) er over halvveis, så håper venner og de på jobben holder ut med meg.. ;p jeg må le litt av det også, men ikke før JEG ler!

Hehe, akkurat som jeg skulle sagt det selv, blir så provosert av småting, tålmodigheten er veldig fraværende til tider. Det verste er at jeg reagerer så irrasjonelt, jeg vet jeg ikke hadde blitt så sur til vanlig! Jeg misforstår også veldig, veldig lett! :) men, det hører vel med graviditeten det der ;)

Jeg er HELT lik, det var godt å lese akkurat det der :)

Stå på, det går heldigvis over, sier de ;)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...