Gå til innhold

Noen fra Trondheimsområdet her?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Å herreguuuud så teit jeg føler meg nå!!! Sånn er det vel å være eksamensstresset og ha småttis i hus!! Kan vel ikke skylde på ammetåka heller siden jeg ikke er den som ammer engang ;) Men når det er sagt så var bare blåbær veldig ugunstig å ha med seg ei lita ei, det var stappfult og folk hadde både lønningspils og var ganske bråkete der. Et det dumt om vi kan møtes et annet sted heller? Kanskje vi kan møtes på bakklandet og gå tur rundt nidelven? Så får lille seg en tur i vogna samtidig ;) *flau*

Annonse

hehehe, godt det ikke er bare meg som roter med datoer... Siden vi alle bor på samme side av av byen, hva med å møtes på Nardosenteret på den italienske resturanten der? Der er det veldig koslig hvertfall. Eller så kan vi jo bare gå en tur og for all del. Koslig det. Vi har hund som liker å gå tur og :) Så du må bare bestemme du :)

Åååå så hærlig!!! Vi har jo også hund :) passer jo perfekt :) nardosenteret er knall for oss og ikke så langt unna hjemme om lille skulle bli urolig, er litt det på kveldene for tida! Nei nå ble jeg letta her, haha!! Men da prøver vi igjen i mårra klokka 1800 da? Hoho ;) kan tusle tur først da, så kanskje en kaffekopp etterpå om vi har lyst på det!! Haha, ler av meg selv enda...

Hehe, huff, kjipt å ta feil dag tufsa! Det passet dårlig for samboer i morra, men jeg skal prøve å gjøre meg ferdig med skolearbeid slik at jeg rekker det til kl 18. Tur høres bra ut selv om vi verken har hund eller barnevogn (enda).

Annonse

Heisann, takk for i går! Da har Jannicke laga facebookside. Vi kalte den Regnbueforeldre i Trondheim (kan jo være noen pappaer også som vil være med etterhvert ;-) ) Bare kom med alternative forslag til navn hvis dere har.

Dere finner sida her, og dere trenger bare å "like" den: http://www.facebook.com/RegnbueforeldreITrondheim

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...