mam&mam Skrevet 12. mars 2012 #1 Skrevet 12. mars 2012 Er det noen flere mammaer fra Trondheim eller Trøndelags området her? Hadde vært gøy å hatt litt kontakt og kanskje møttes en gang
Poteta Skrevet 16. mars 2012 #2 Skrevet 16. mars 2012 Ikke mamma ennå... Men forhåpentligvis om ikke alt for lenge. Hadde en MA for tre uker siden, men satser på å prøve på nytt om ikke alt for lenge bor i trondheim Er du på vei eller har du barn fra før?
Kirah Skrevet 17. mars 2012 #3 Skrevet 17. mars 2012 Heisann, vi bor i Trondheim og venter ei lita jente i slutten av juni:-) Hadde absolutt vært hyggelig å møtte andre som er/ skal bli mammaer:-)
mam&mam Skrevet 19. mars 2012 Forfatter #4 Skrevet 19. mars 2012 Vi har ei lita jente, 5 uker blitt allerede Jeg er medmor da, men verdens heldigste medmor <3 Hadde jo vært veldig koselig å blitt kjent med andre som er i samme situasjon Hvor i Trondheim bor dere da?
...Ü... Skrevet 23. mars 2012 #8 Skrevet 23. mars 2012 Samboeren min er 10 uker på vei, vi bor i Blomsterbyen
Kirah Skrevet 24. mars 2012 #9 Skrevet 24. mars 2012 Ikke lange avstanden mellom noen da:-) Har dere lyst til å møtes en dag? Feks. ta en kaffe neste helg, hvis de fleste ikke har dratt på påskeferie allerede?
mam&mam Skrevet 25. mars 2012 Forfatter #10 Skrevet 25. mars 2012 Kunne vært koselig det. Men spørs om det blir vanskelig, akkurat nå er vi borte på en liten ferietur og neste helg får vi feriebesøk Men er gjerne med en annen gang, jeg er student og studerer hjemme så har som regel mulighet nesten alltid hva med dere?
Poteta Skrevet 25. mars 2012 #11 Skrevet 25. mars 2012 Kanskje lettere å få det til en ettermiddag i uken? Da de fleste kanskje er opptatt i helgene?
Kirah Skrevet 25. mars 2012 #12 Skrevet 25. mars 2012 Kan godt ta det en ettermiddag i uken også, har mulighet de fleste kvelder, unntatt torsdag denne uken.
...Ü... Skrevet 25. mars 2012 #13 Skrevet 25. mars 2012 Har som regel mulighet både i uka og helgene, her er vi en student og en som er i arbeid Frem til påske er det litt travelt, men blir med hvis det passer
mam&mam Skrevet 27. mars 2012 Forfatter #14 Skrevet 27. mars 2012 Denne uken kan ikke vi, dessverre, men hva med neste uke da? feks onsdag 4? Rett før påske men.... Så er det opp til dere om det blir på dagtid eller kveldstid
Poteta Skrevet 27. mars 2012 #15 Skrevet 27. mars 2012 Påskeuka passer ikke for meg, men nå ble jeg plutselig litt usikker på om dette er for meg og... Er jo ikke gravid akkurat nå, da jeg mistet i MA for 1 mnd siden, men prøver igjen om en måneds tid. Har nå lyst til å bli kjent med andre uansett da hehe. Og er klar for treff uka etter påske, hvis jeg får bli med da
mam&mam Skrevet 27. mars 2012 Forfatter #16 Skrevet 27. mars 2012 Passer jo for alle, uansett Er jo gøy å bli kjent med litt nye folk som er i samme situasjon. For vår del er det artig å bli kjent med noen som kanskje kan være med på å vise vår datter at hun ikke er den eneste som har to mammaer. Selv om dere ikke har fått frøet til å sitte enda, kan det jo bli etterhvert
Kirah Skrevet 28. mars 2012 #17 Skrevet 28. mars 2012 Absolutt enig, passer for alle:-) Vi tenker også at det er positivt for den kommende jenta vår å kjenne andre barn som også har to mammaer, i tillegg tenker vi at det kan være greit å ha noen å snakke med og utveksle erfaringer om hvordan man takler ulike situasjoner, barnehage, skole ol. etterhvert. Vi har feks benyttet ukjent donor, og er litt usikker på i hvor stor grad vi skal "rette" på folk med en gang når de spør "hva vet dere om faren da?" osv..;-) Hva med onsdag etter påskeuka da, 11. april? Vi er begge i jobb, så for oss passer det best på kvelden.
mam&mam Skrevet 28. mars 2012 Forfatter #18 Skrevet 28. mars 2012 Samme tenker vi, kjempegodt å ha noen å dele ting med. Vi har et par fra før av med ei jente, og et par med en gutt på vei. Så noen kjenner vi jo Vi har benyttet åpen donor, så vet dere det 11 april passer for oss og rundt 18-ish er et greit tidspunkt for lilletupp som kan være litt urolig på kveldene
...Ü... Skrevet 28. mars 2012 #19 Skrevet 28. mars 2012 11. april passer veldig godt her også. Vi kjenner flere lesbiske par, men ingen med barn. Har også kjent mye på at det er veldig kjekt å ha noen og utveksle erfaringer med etter hvert
piafranord Skrevet 28. mars 2012 #21 Skrevet 28. mars 2012 Skulle ønske jeg bodde i Trondheims området nå. Jeg vil også møte andre i samme situasjon. Bor på en liten plass så vet at det ikke er så mange i samme situasjon. Kos dere på treff
Kirah Skrevet 30. mars 2012 #23 Skrevet 30. mars 2012 Så bra, da satser vi på 11. april da, kl. 18 høres bra ut:-) Noen som har forslag til sted? Bare blåbær?
mam&mam Skrevet 5. april 2012 Forfatter #24 Skrevet 5. april 2012 Bare blåbær e jo egentlig fint, såfremst vi finn plass nok, men om det e fult e det jo bare å gå en anna plass Solsiden e jo stort Hvem blir med egentlig? Greit å vite hvem som kommer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå