Gå til innhold

Sportsvogn med vendbar sittedel?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har Easywalker Qtro, og har vært kjempefornøyd med den mens jeg brukte bagen, og er også fornøyd med sportsdelen nå. Men, jeg har savnet å ha gutten vendt mot meg, og nå når separasjonsangsten har slått ut i full blomst (han er 8 måneder), fungerer det ganske dårlig å ha han vendt fra meg. Kan noen anbefale en sportsvogn med vendbar sittedel? Og som helst blir liten når man legger den sammen? 3 eller 4 hjul har ikke så mye å si, men vil ikke ha et stort drog...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Teutonia Prestige?

Evt Emmaljunga City Cross, men den blir litt større.

Skrevet

Emmaljunga nitro city, en liten grei vogn:)

Skrevet

Jeg har brio happy. Er veldig fornøyd med den.

Gjest peacock
Skrevet

Vi har en bugaboo cameleon med både vinterhjul og "kjøpesenterhjul", den er veldig bra! Vogna fyller nesten ingenting lagt sammen og den veier bare 9 kg med sportsdelen.

Skrevet

Easywalker har komt med ei vogn med vendbar sittedel, june heter den. Syns den ser suuper ut! :) Gleder meg til barnebutikken her får den inn i mai, da skal den testes ut! :D

Skrevet

Kjempe fornøyd med min Emmaljunga city cross

Skrevet

Vi har Bugaboo Cameleon - en helt super vogn!

Skrevet

Emmaljunga Ozone City - en tilnærmet perfekt vogn! (Til sitt bruk)

Vendbar, ergonomisk sittedel - barnet sitter utrolig godt i den! Og vogna er såå lett og en drøm å trille :)

Emm Nitro City har samme understell og vendbart sete, men større sportsdel med litt annen utforming.

Ellers mange andre gode forslag fra de andre her ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...