Anonym bruker Skrevet 12. mars 2012 #1 Skrevet 12. mars 2012 Jenta mi pleier å sove inne, men må vel sove ute i vogn når hun starter i barnehagen... men hva skal hun egentlig sove i, altså bruker man dyne eller pose?? Når det er vår og sommer er det jo ganske varmt, selv om det på de dårlige dagene ikke trenger å være mer enn 5-10 grader ute... og voksiposen tror jeg blir for varm, den brukes vel kun i minusgrader, men har per dags dato ikke noe alternativ til denne. Bruker man da vanlig dyne (vi har per i dag kun juniordyne som er litt lang til vognbruk) eller hvilken str på dyne? Kan man evt bruke tepper bare? Eller må jeg kjøpe ny pose eller ny dyne?
anonym91 Skrevet 12. mars 2012 #2 Skrevet 12. mars 2012 der jenta mi går var det barnehage vogner, der brukte di kunn dyner. ville heller tenkt på klær..en god ull dress og ull lue
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2012 #3 Skrevet 12. mars 2012 når det er kaldt ville jeg brukt pose. og hatt saueskinn eller lignenede i bunnen,. nr det er varmt ute ville jeg hatt en tynn sovepose eller ei dyne
Bustehue Skrevet 12. mars 2012 #4 Skrevet 12. mars 2012 Jeg har en voksi classic. Har brukt den hele året egentlig, med unntak av juli måned. Nå har vi ikke hatt så fin sommer da, håper å slippe å bruke den denne sommeren Hvis du har voksi classic bruker du bare sommerbretten, og regulerer ellers med barnets klær. Har funket fint for oss. Vi bruker fremdeles vinterbrett nå, selvom det er plussgrader. Det går jo også an å ha på barnet en tynn dress av passende materiale, og tulle inn i et teppe. Trenger ikke være noe fancy. Tviler på at du trenger å kjøpe noe nytt egentlig
Gjest Alimka Skrevet 12. mars 2012 #5 Skrevet 12. mars 2012 Jenta mi er 14 måneder og sover ute i vogn i barnehagen. Foreløpig har vi dunpose der, men den blir nok byttet ut med dyne+evt. teppe etter hvert. Etter påske kanskje? Sover i skyggen da, er jo ikke varmt der ennå. Hva hun har på seg oppi vet jeg ikke! Hun har liggende "vanlige barnehageklær" der, dvs. ulljakke og ullbukse, fleecegenser og fleecebukse, jakke, utedress, votter, lue, ullsokker og jeg stoler på at de tar på henne det nødvendige når hun skal sove. Har faktisk aldri spurt
Svømmetur Skrevet 12. mars 2012 #6 Skrevet 12. mars 2012 i barnehagen til tulle-mor har alle poser. Vi bruker voksi urban posen, da har hun på seg ull undertøyet, en bukse og en ull dress over + lue. Tror faktisk ikke de bruker votter... Kommer ikke til å bruke dyne før det er ganske så varmt ute vi. Er jo bare til å ha på mindre i posen.
Svømmetur Skrevet 12. mars 2012 #7 Skrevet 12. mars 2012 bor forresten på vestlandet, så ikke veldig kaldt her...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå