Tussi skalblimamma <3 Skrevet 12. mars 2012 #1 Skrevet 12. mars 2012 tror dere jeg kan få det på tanta som ventes nå etter negativ fryseforsøk ? hvis dere skjønner....
monky Skrevet 12. mars 2012 #2 Skrevet 12. mars 2012 vet ikke, kan jo høre med de.. leste om andre her inne som har fått det!
TanteTroll Skrevet 12. mars 2012 #3 Skrevet 12. mars 2012 Men hvorfor vil du ha det? Bare lurer altså. Jeg kunne ikke tenke meg å prøve pergo igjen nå som jeg heller ikke har hatt hell med ivf. Bare hvis de lovte det gikk bra
Tussi skalblimamma <3 Skrevet 12. mars 2012 Forfatter #4 Skrevet 12. mars 2012 Verd å prøve det som går an å prøve, er det ikke? Har aldri prøvd pergo OG elsprøyte, så.. Føler ikke at vi "taper" noe på å gjøre det heller.. Kommer ikke til å ha like store forventninger som ved et innsett såklart! Men hva om det går liksom? Vet aldri
TanteTroll Skrevet 12. mars 2012 #5 Skrevet 12. mars 2012 Nei tape noe gjør man jo ikke. Tenkte kanskje du hadde prøvd det tidligere jeg, siden jeg fikk dette under utredning. Hvis du kunne tenke deg å prøve så synes jeg du skulle spørre. Hvis ikke du tenkte at du skulle insemineres også, så er det jo morsommere å prøve og bli gravid på pergo enn ved ivf
Tussi skalblimamma <3 Skrevet 12. mars 2012 Forfatter #6 Skrevet 12. mars 2012 Brukte kun pergo jeg. Men har lest at de fleste brukte elsprøyta i tillegg, så jeg tenkte å spørre om det! Så bli det kanskje ikke så verst mars-mnd likevel hihi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå