Gå til innhold

Et vanlig spørsmål....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men på en annen måte :)

Går det an å abortere uten å merke noen ting? At det verken er blødning, eller noe vondt?

Videoannonse
Annonse
Gjest *muffa*
Skrevet

Det tror jeg nesten det må gjøre... Har ikke noe erfaring med det selv, men kusina mi hadde menstermin i beg av oktober i fjor. Da hun kom på ordinær UL ble terminen flyttet til desember!! Da tenker jeg at hun må ha mistet uten å merke det og så blitt gravid igjen med en gang....?

Gjest Østfold-80
Skrevet

Ei venninne av meg hadde sååååå utrolig vondt når det skjedde henne. Blødde masse og magesmerter. Tror du skjønner det hvis sånt skjer...

Skrevet

Jeg trodde at man merker en SA, men ikke nødvendigvis en MA? En bekjent av meg kom til tidlig ultralyd i uke 12, men det viste seg at fosteret hadde dødd i uke 8. Hun merket ikke noe...

Skrevet

Ja,fordi de fleste aborter skjer faktisk før man vet man er gravid. Vet du at du er gravid vil du jo reagere på at du blør,så da vil du merke det.

Men MA merker du ikke, da ligger fostret død i magen og oppdages på ul ;(

Skrevet

hvis du mener at fosteret kommer ut av kroppen din, tror jeg ikke det går ann uten at du blør. men hvis du mener at fosteret dør i magen så veit jeg at det går ann..

vi mista mathilde i sept. i fjord, da var jeg i uke 18 + 5 da hun døde.. i uke 19 var vi på ordinær ul og da oppdaget vi at hun var død. Jeg hadde ikke merket noe til dette. hadde verken vondt eller blødde. men måtte settes igang og føde.

Skrevet

det hørtes litt skummelt ut..har hatt sa selv med blødninger å da vet man det (kanskje) i hvertfall.Kommer til å være kjempe nervøs når det klaffer igjen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...