Gå til innhold

Stikker i morgen!

Anbefalte innlegg

Fikk mensen i dag, så da skal jeg bruke kvelden på å lese bruksanvisningen til Gonal-F så nøye at jeg kan den baklengs, og (forhåpentligvis!) stikke meg selv i morra kveld. Phew, gruer bittelitt kjenner jeg, men satser på at det går greit og at jeg ikke knekker sprøytespissen i forsøket! :S

Kjenner ellers på masse blandede følelser nå rett før start, gruer meg, tørr ikke håpe på at det kan gå bra, synes det er trist at det ikke er noe som kan gjøres for mannen, men likevel.. nå er vi snart nærmere å bli gravide enn vi noengang har vært. Det er bare å kaste seg ut i iskaldt, ukjent farvann!

Forresten, hvordan vet jeg om jeg blir overstimulert? Altså, hva er symptomene på det? Og hva må jeg i så fall gjøre da?

Ellers vil jeg gi en stor varm klem til alle i dag, det virker som det er mange triste nyheter her inne på forumet. Slettes ikke enkelt, denne uvisse og krevende tida, full av uante oppturer og nedturer. Jeg kan ikke annet si enn at jeg beundrer dere alle og at jeg føler at vi alle bytter litt på å bære hverandre, små skritt av gangen! <3

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143917801-stikker-i-morgen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei vi er ikke saa langt unna hverandre i løypa ;) jeg starter stikking paa torsdag denne uka ;)

skal paa første ul 22mars :) naar skal du inn?

godt aa ha noen aa følge ;) stikking er ikke aa ille synes jeg ;) rugeperioden er mye vaerre ;) men den skal det komme noe godt ut av denne gangen!!

hvor holder du til Lurifax? kanskje jeg har spurt før, men husker ikke ;)

Hei fine dere! Takk for lykkeønskninger! :) Jeg kunne vært på Haukeland, men velger Maigaard istedet. Det blir et heftig innhogg i økonomien, men bedre enn å vente lengre, synes vi!

Helt enig at det er trivelig å være i takt med noen, adine! :) Litt som å holde hender, tenker jeg! :) Jeg skal ha første UL 20 mars, så får vi se hva som skjer videre, grøss og gru, dette blir spennende. Klarer ikke å forestille meg noen rugeperiode ennå, men tar deg absolutt på ordet, - regner med at det blir noen svært lange dager å holde ut - hvis jeg kommer så langt (krysse fingre!). Hvor mange forsøk har du hatt, adine? Og hvordan går det med deg, monky?

SMASK

først *smask-tilbake* :)

maigaard ja ;) deilig aa slippe all ventinga da :)

Har hatt 2 fersk 2 frys og naa fersk forsøk igjen...

men denne gangen blir det 2 egg inn ;) Og det liker jeg!

meld deg inn i inlegget april gjengen (A-gjengen:)

God stikking!

ÅÅÅÅ, tør jeg blir medlem der allerede? Jeg vet ikke.. tør liksom ikke Å tro pÅ at dette kan gÅ bra i det hele tatt! Merkelig svartsyn som har kommet over meg, skjønner du! Ikke det at jeg føler meg veldig negativ, det høres bare for godt ut til Å være sant at jeg kanskje kan være gravid neste mÅned. Det høres helt vilt ut faktisk.

Skjønner ikke helt hvordan jeg kunne unngÅ Å lese historikken din som jo stÅr under hvert signerte innegg, sorri jeg er en dingle av dimensjoner! :) Gleder meg masse til Å følge deg, hell og lykke til forsøket! :)

Smask igjen!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...