Anonym bruker Skrevet 12. mars 2012 #1 Skrevet 12. mars 2012 Åssen sÅpe bruker dere til og vaske vogna med? tar dere trekket av og vasker det i vaskemaskinen, (om dere kan ta det av? ) Eller bruker dere vann og sÅpe? med klut?
Des 08 og Aug 12 Skrevet 12. mars 2012 #2 Skrevet 12. mars 2012 Hei Da jeg vasket min OTH vogn tok jeg av trekket og skygget og vasket den for hånd i badekaret med grønnsåpe og en svamp. Brukte litt flekkfjerner først på synlige flekker, ble som ny etterpå.
010808 og 200312 Skrevet 12. mars 2012 #3 Skrevet 12. mars 2012 Tok av alle deler som kunne taes av og vasket i vaskemaskin! Står sikkert vaskeinstruksjoner en eller annen plass kanskje?
Nummer tre <3 Skrevet 12. mars 2012 #4 Skrevet 12. mars 2012 Har bugaboo.. Vasket alle trekkdelene i maskinen, understellet skrubbet jeg med tannbørste og jif Så god som ny!
Alle gode ting er tre:) Skrevet 12. mars 2012 #5 Skrevet 12. mars 2012 Jeg har tidligere tatt av trekket og kjørt det i vaskemaskina på finvask. Har også bare sprayet på interiørspray/rens og vasket med dampvaskeren. Det funker også helt fint;)
Rose -3. troll i 2012 Skrevet 12. mars 2012 #6 Skrevet 12. mars 2012 Min vogn er 8 år gammel. Skyggen har jeg aldri vasket Trekket inni baggen og trekket på sportsdelen (kombivogn) vasket jeg i vaskemaskinen. Husker ikke om jeg brukte håndvask, skånevask eller finvask, men sentrifugerte ikke så veledig mye. Understellet vasket jeg med bilsvamp.
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2012 #7 Skrevet 12. mars 2012 Har simo vogn, der kan man vaske det meste av trekket i vaskemaskin på 40 grader. Kallesjen, som faktisk var det eneste som var synlig skittent, vasket jeg med nylonvask og oppvaskebørste i dusjen, den ble helt ren. Vogna ser nå ut som ny, den er over 5år gammel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå