Gå til innhold

Dere som har vogn fra før.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Åssen sÅpe bruker dere til og vaske vogna med?

tar dere trekket av og vasker det i vaskemaskinen, (om dere kan ta det av? ) Eller bruker dere vann og sÅpe? med klut?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Da jeg vasket min OTH vogn tok jeg av trekket og skygget og vasket den for hånd i badekaret med grønnsåpe og en svamp. Brukte litt flekkfjerner først på synlige flekker, ble som ny etterpå.

Skrevet

Tok av alle deler som kunne taes av og vasket i vaskemaskin! Står sikkert vaskeinstruksjoner en eller annen plass kanskje?

Skrevet

Har bugaboo.. Vasket alle trekkdelene i maskinen, understellet skrubbet jeg med tannbørste og jif ;) Så god som ny!

Skrevet

Jeg har tidligere tatt av trekket og kjørt det i vaskemaskina på finvask. Har også bare sprayet på interiørspray/rens og vasket med dampvaskeren. Det funker også helt fint;)

Skrevet

Min vogn er 8 år gammel.

Skyggen har jeg aldri vasket

Trekket inni baggen og trekket på sportsdelen (kombivogn) vasket jeg i vaskemaskinen. Husker ikke om jeg brukte håndvask, skånevask eller finvask, men sentrifugerte ikke så veledig mye.

Understellet vasket jeg med bilsvamp.

Skrevet

Har simo vogn, der kan man vaske det meste av trekket i vaskemaskin på 40 grader. Kallesjen, som faktisk var det eneste som var synlig skittent, vasket jeg med nylonvask og oppvaskebørste i dusjen, den ble helt ren. Vogna ser nå ut som ny, den er over 5år gammel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...