Anonym bruker Skrevet 12. mars 2012 #1 Skrevet 12. mars 2012 har begynt å få vondt i nedersste delen av ryggen,(har aldri vondt i ryggen)har murringer(eller det er akkurat som noe skjer der nede)i flere dager,oppblåst,små kvalm og trøtt.. er fortsatt noen dager igjen til mens,men klarte ikke å dy meg og tok en test i går ,men den var neg selvfølgelig..litt tidlig å teste så regnet vel heller ikke med noe annet.. fillern as...har skikkelig følelsen men så er det denne hærsens ventingen mellom el og ikm da...hater det:) finnes det noen super sensitive tester mna kan ta? er vel ikke vanlig å ha så mye symptomer om man ikke skulle være gravid eller er det det??
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2012 #2 Skrevet 12. mars 2012 Jeg savner Quick response testene....dei har jeg altid fått svak men tydelig positiv 4 dager og 3 dager før IKM... Nå er det første gangen jeg prøver strimler fra billigtester og har fått negative tester 4 - 3 dager før IKM...men i dag fikk svaak skyggestrek??? på 2 tester ( måtte ta en test til ) 2 dager før IKM.... Så blir spennende om streken tar seg opp eller det bare er skyggestrek! Mine typiske tegn er at jeg fryser...det har jeg hatt som 1 tegn hver gang....og småmurringer! Lykke til....Håper på positiv graviditetstest for oss begge!
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2012 #3 Skrevet 12. mars 2012 ja håper virkelig dette er god måneden:)lykke til..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå