Fru Monalisa Skrevet 12. mars 2012 #1 Skrevet 12. mars 2012 Dette emnet er vel posta mange ganger,men.... Hva har dere på babyen og hva har dere over i vogna? Jeg bruker dunposen og har ikke på mer enn inneklær og lue, men ser jo at det faktisk er 15 grader i skyggen nå!! Har bagvogn enda og babyen er 5 mnd. Det isolerer vel godt både mot varme og kulde kanskje?
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2012 #2 Skrevet 12. mars 2012 Dunpose isolerer mot varme? ehhhh. NEI. Kan ikke ha dupose i 15 grader.
Fru Monalisa Skrevet 12. mars 2012 Forfatter #3 Skrevet 12. mars 2012 Nå tenkte jeg mer på bagen da, men....
Vimseliten Skrevet 12. mars 2012 #4 Skrevet 12. mars 2012 Knerten min har på seg en tynn flisdress og ligger nede i en tynn vognpose (som er laget for vårvær), det er mer en nok for han....
helene0: jan09+jun11 Skrevet 12. mars 2012 #5 Skrevet 12. mars 2012 Her er det 15 i skyggen og det trekker litt. Lillemann er 9 mnd og har på vanlige inneklær, hjemmestrikka ulljakke, bomullsvotter og lue. I sportsvogna ligger et skinn og så har han et barneteppe fra Rørostweed rundt seg. Storkoser seg mens jeg sitter i sola og drikker iskaffe herlig
Vilruge Skrevet 12. mars 2012 #6 Skrevet 12. mars 2012 Her er lille 7 mnd, og varm av seg... Så i dag som det er så herlig vær har hun hatt på seg, strømpebukse, body, ullsokker, bukse, strikkejakke og lue. Da jeg skjønte at dunposen ville bli alt for varm i dag har jeg funnet frem babydynen igjen. Hun ligger på lammeskinn i sportsdelen og har hatt babydyne + teppe over seg. Tror dette var passe for min baby :-) Hadde med jakke og votter, men hun var varm og fornøyd, så de ble ikke brukt.
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2012 #7 Skrevet 12. mars 2012 Her er lille 7 mnd, og varm av seg... Så i dag som det er så herlig vær har hun hatt på seg, strømpebukse, body, ullsokker, bukse, strikkejakke og lue. Da jeg skjønte at dunposen ville bli alt for varm i dag har jeg funnet frem babydynen igjen. Hun ligger på lammeskinn i sportsdelen og har hatt babydyne + teppe over seg. Tror dette var passe for min baby :-) Hadde med jakke og votter, men hun var varm og fornøyd, så de ble ikke brukt. Babyen er varm av se og du har på så mye likevel? Da hadde min svetta bort ;9
Pix Skrevet 12. mars 2012 #8 Skrevet 12. mars 2012 Her er det body, strømpebukse, ullsokker, flisjakke, tynne votter og tynn lue. Hun har lammeskinn under og lett dundyne over. Har jo også den delen som tetter over dyna og myggnetting. Da er hun veldig fornøyd!
Gjest peacock Skrevet 12. mars 2012 #9 Skrevet 12. mars 2012 Idag blev det bomullsbody og -sparkebukse samt en tjukk genser med hette... lammeskinn i bunnen av vogna med dundyne oppå og baggens trekk lukket over dyna.
May the force be with you Skrevet 12. mars 2012 #10 Skrevet 12. mars 2012 Her har det også vært 15 grader idag:) Deilig vær:) Så lillegutt (10 mnd.) har hatt på seg ullbody (ull er gull), strømpebukse og flisdress (på tur nr. 2 så ble flisdressen bytta ut med softshell-dress fra name it). Han hadde også på seg sine superkule nye sko fra skoringen:) Lue hadde han selvfølgelig på, men nå har den gode vinterlua hans blitt bytta ut med en tynnere vårlue fra joha:) Vi lar han sitte oppå babydyna si i sportdelen, og av og til har vi et lett teppe over han:)
lillelykkelig ♥ jenten min ♥ Skrevet 12. mars 2012 #11 Skrevet 12. mars 2012 15 grader!? I wish!! Her er det regn,regn,regn...og storm! Vi holder oss inne!
Underveis --> Skrevet 12. mars 2012 #12 Skrevet 12. mars 2012 4 uker gammel og var 12 grader her i dag og lite vind og strålende sol. Tynn ullbody, foret bukse, velourjakke og tynn ullue, samt frotesokker. Lå på lammeskinn med ett tynt alpacateppe (ull) og et tykkere heklet teppe.
Hobbiten Skrevet 13. mars 2012 #13 Skrevet 13. mars 2012 Her er det nå 8-10 grader og regn og yr, lite vind. Har fortsatt dunpose i sportsvognen. Har på bomullsbody, velourbukse, hel strikkedrakt, ullsokker og lue, ingen votter. Hun er helt passe varm men tenker å ta lammeskinn i vognen snart og bruke dyne/teppe. Synes dette er litt vanskelig til tider, men vi må bare prøve oss litt frem
butt Skrevet 13. mars 2012 #14 Skrevet 13. mars 2012 Uff, for et fint vær dere har, hørtes herlig ut! Her er det 0 grader, regn og mye vind, så her er det ullklær og dunpose som gjelder foreløpig..
PetitAnge Skrevet 13. mars 2012 #15 Skrevet 13. mars 2012 Her i Oslo var det 15 grader i skyggen og bortimot 20 i sola på dagen i dag! :) Så da satt lille engel på 9 mnd i vogna med bomullsbody, strømpebukse, Lille Lam-ulldress og vårlue - uten pose. Fornøyd! Men var ute og gikk tur senere i dag, i 18-tiden, og da var det jo endel kjøligere. Så da var dunposen med, sesongen er ikke heelt over ennå!
Tullsjura Skrevet 14. mars 2012 #16 Skrevet 14. mars 2012 Her er lille 7 mnd, og varm av seg... Så i dag som det er så herlig vær har hun hatt på seg, strømpebukse, body, ullsokker, bukse, strikkejakke og lue. Da jeg skjønte at dunposen ville bli alt for varm i dag har jeg funnet frem babydynen igjen. Hun ligger på lammeskinn i sportsdelen og har hatt babydyne + teppe over seg. Tror dette var passe for min baby :-) Hadde med jakke og votter, men hun var varm og fornøyd, så de ble ikke brukt. Babyen er varm av se og du har på så mye likevel? Da hadde min svetta bort ;9 Hun har kanskje ikke 15grader der hun bor.. Her har vi 3-5minus ca. Mini ligger i voksiposen. Han har på seg ullundertøy og en ulldress, lue og ullsokker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå