Gå til innhold

8 uker med brun utflod

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har gått gjennom fire svangerskap tidligere- og har hatt ulike grader av blødninger i alle fire (Såpass at jeg har vært innlagt på sykehuset etter en styrtblødning (blod fra trusa og helt ned til sokkene - knallrød på innsida av lårene) - og det har gått bra alle gangene.

Dersom du ikke blør mer, eller får smerter, ville jeg ha tatt det ganske rolig, og nevnt det ved første kontroll. Dersom du får vondt, eller blør mer - ring legen.

Det er helt vanlig at symptomer kommer og går, og det er også vanlig å ha litt blødninger. Men hvis du er veldig bekymret ville jeg tatt en tur til legen. Første gang jeg var gravid fikk jeg en liten blødning når jeg var 7+2, gikk til fastlegen, og fikk ultralyd samme dag. Veldig beroliget når jeg fikk se at alt var som det skulle der inne. Nå er jeg gravid med nr 2 og sykemeldt pga litt blødninger igjen, men det virker som at det går bra likevel.

Som sagt tror jeg ikke det er noen som helst grunn til bekymring altså, men når man er redd kan det hjelpe mye med en bekreftelse :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...