Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Barnet tåler en dag og to uten at du spiser. Tenk på alle de som har ekstrem svangerskapskvalme - barnet overlever det også. Barnet tar til seg det det trenger - det er du som vil gå på ekstra underskudd. Men blir du veldig slapp og dårlig bør du ta deg en tur til legen. Jeg fikk omgangssjuka og influensasymptomer for en uke siden og ble delvis sykemeldt da jeg ble veeeeeldig dårlig - svimmel så fort jeg satte meg opp, hadde full gjennomtrekk i magen og helt utmatta. Men det var ikke av hensyn til babyen, men til meg selv. Hvor langt er du på vei? Jeg er 6+6 i dag.

Hadde omgangsyke i uke 9, og influensa i uke 16,klarte hverken spise og minimalt med drikke. Var på ordinær ul på fredag og alt var utmerket med lillebror :) er de liv laga tåler de masse, og de tar til seg det de trenger, det er deg det etterhvert går utover!

Først hadde jeg spysyken den uka egget festet seg, varte i 4 dager. Så fikk jeg på nytt spysyken i uke 8, og denne gangen varte den i en hel uke!! Siste knapt noe på fem dager, men var flink å drikke.. I går var vi på ul og fikk se en sprell levende baby i uke 12! <3 tenk på de som får ekstrem svangerskapskvalme og som kaster opp hele svangerskapet.. Svigerinna mi er 20 uker på vei og har gått ned 11 kilo pga spyinga. Spiser en lagring til frokost, det er alt hun får i seg mange dager...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...