Gå til innhold

Uker/vektoppgang?

Anbefalte innlegg

Skrevet

34+4 og opp 9 kg til nå. Begynner få litt vann i kroppen, stive fingre. Blir vel noen kg til regner jeg med ja :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

32+ 5 i dag og ca 8,6 kg opp. Regner med at det blir noen kg til siste ukene.

Skrevet

uke 34 + 3 og opp 17 kg.... :(

Skrevet

38+4 og opp 19 kg

Skrevet

I dag er jeg 28+2 og opp 11.4kg..

Skrevet

37 uker og opp 17 kilo. De siste 4 kiloene er mest vann, og har fått så mye vann nå at jeg er hoven inne i ørene! Redusert hørsel må jeg tydeligvis bare tåle de siste ukene :/

Skrevet

Uke 40, +3 dager...

20 kg.... Dvs i forrige uke, nektet å veie meg i dag.. hehe....

Jeg har så mye vann at jeg har fått et "symptom" tror jeg kiro sa, at høyre bein og arm sover veldig mye... får nesten ikke sminket meg engang fordi armen er doven :S Så vet alt om det hun over her sier :S

Skrevet

Forrige svangerskap +18kg, nå uke 36 +14kg :) ikke gått opp noe de 4 siste ukene, hadde en brå oppgang i vekt før de 4 ukene, etter en nyrestein som sperret og fikk væsken til å hope seg opp i kroppen :) håper jeg lever litt på den enda :P

Skrevet

Uke 32, opp ca. 17 kg.

Legger alltid veldig mye på meg under graviditet, enda jeg trener tre ganger i uka og spiser svært sunt. Spiser heller ikke snop eller godteri.

Skrevet

34+2 og opp 11,5 kg. Heilt ok..amming tæra på kropp og krefter, har tidligare rast fort ned i vekt..til under vekt før sv.skap. Skal dessuten trille masse..herlig med "vår-baby" :)

Skrevet

deilig å høre at vi er så forskellige :) godt å ikke være alene med noen ekstra kilo:) skal veies i dag og har ikke vekt hjemme så er spent. vet jeg er blitt stor , magen bare eser ut:)

Skrevet

38 uker nå og opp 16 kg, Merker jeg har fått litt vann i kroppen denne siste tida.

Skrevet

uke 33 og gått opp 7,5 kg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...