Gå til innhold

Uker/vektoppgang?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye har dere andre gått opp nå?

Jeg er i uke 29 og har gått opp 10.6kg.... Merker vannet er begynt å "strømme på"..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heisann :) jeg er i uke 35 nå å har gått opp 10 kg , men merker vannet strømmer på i kroppen selv nå , begynner å bli tungt ;)

Skrevet

Uke 35 og 15 kg. Var ikke akkurat liten i utganspunktet heller, så det burde stoppe opp snart. Men ser ut til at jeg skal bli den hvalrossen før jeg er i mål... :(

Skrevet

På papiret veldig heldig, men helt skrapa for energi! Uke 36+3, +1 kg... Godt for bekkenet, men har vært helt på felgen energimessig hele svangerskapet. Skulle heller vært på +10!!

Skrevet

35 uker og +21 kg.. Huff og huff. Kan nok ikke skylde så altfor mye på vann i kroppen heller gitt. Spiser bare mindre og mindre,det er ubehagelig å bli for mett, men eser bare opp fortere og fortere føles det som.. Grøss og gru

Gjest sandyBay1
Skrevet

37+3 uker i dag og opp ca 7-8 kg. Fått masse vann nå og føler meg som en elefant.

Men nå var jeg ikke sylfide i utgangspunktet :/

Skrevet

jeg gikk ned 10 kg i første tri, fra andre tri og utjevn vektopgang. er nå 2,5kg over utgangs punktet før graviditet

Skrevet

jeg gikk ned 10 kg i første tri, fra andre tri og utjevn vektopgang. er nå 2,5kg over utgangs punktet før graviditet

er foresten 30+4

Gjest Lykkes vi igjen? *Gravid*
Skrevet

Jeg er 32 uker på vei og har gått opp 17 kg.

Skrevet

Uke 35, opp 13 kg...

Skrevet

31+6 og 7,1kg opp.. Mye vann i kroppen,og mye mer skal det bli..

Skrevet

Jeg er 35 uker på vei og har gått opp 18 kg.

Skrevet

Er i uke 38 i dag og har lagt på meg over 20 kilo. Alle sier at det ikke ser ut som om om jeg har lagt på meg så mye, men vekten sier noe annet og merker at ansikt, lår og rompe må ha blitt litt større. Er beintungt nå, håper den lille gutten min har lyst til å komme ut litt før termin:) Vi er så klar til å møte han. Har forresten begynt å sprekke ganske godt også nå. Strekkmerker på lår og mage.

Skrevet

Gikk opp 30kg med gutten min:p ti ble borte på sykehuset , 10 kg i bare vann fra fredag til mandag da jeg kom hjem fra sykehuset. Og de siste trente jeg bort i fjor + 5 kg til, har godt opp igjen litt, men var to kg lettere utg. I dette svangerskapet en forrige;D de blir borte igjen viss man vil nok;)

Skrevet

Uke 34+3 og opp ca 12kg, og mere skal det vel bli.

Skrevet

3 dager på overtid, det vil vel si uke 40 + 5 eller noe, 24 kg...

Skrevet

Forrige gang opp 23 kg.

Nå 37 uker og opp 9 kg.

Skrevet

33 uker, og gått opp 16,5 kg..

Skrevet

32 uker og opp ca 12 kg. Gleder meg til å begynne å trene igjen! Veldig begrenset nå pga rygg og bekkenplager :-(

Skrevet

40+0, opp 19 kg. Først nå de siste 2 kg de har begynt å legge seg i ansiktet. Hofter, rumpe, rygg og mage (tror jeg) har fått en fin polstring som skal komme godt med til amming :) en del vann overalt, lenge siden gifteringen passet, fingrene har blitt stive siste ukene... Blir spennende å se hvor fort dette går av! Tipper det blir litt overtid og en kg til ;)

Skrevet

31 uker og 5 kg opp. Kjenner nå at det begynner å bli tyngre... Ser dere snakker om vann i kroppen.. Hehe jeg var ute å reiste nettopp en helg, da jeg kom hjem viste vekten at jeg var gått opp tre kilo på den helgen :P Så tisset jeg veldig mye et par dager så var de tre kiloene vekk...utrolig hvor mye vann en kan ha i kroppen!!!! Jeg fikk helt sjokk!

Skrevet

32 uker på vei, og opp 15 kg... La på meg 20 kg forrige svangerskap, ser ut som det blir slik denne gangen også.

Skrevet

37+3 og opp 15 kg. håper det ikke blir så mye mer =P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...