julibaby10 Skrevet 11. mars 2012 #1 Skrevet 11. mars 2012 Har punktert hjulet på emmaljunga vognen vår. Noen som har erfaringer og tips til hvor og hvordan jeg får fikset dette? Er så kjedelig å ikke ha vogn!!:/ Takker for tips!
kaklemor Skrevet 12. mars 2012 #2 Skrevet 12. mars 2012 Har punktert hjulet på emmaljunga vognen vår. Noen som har erfaringer og tips til hvor og hvordan jeg får fikset dette? Er så kjedelig å ikke ha vogn!!:/ Takker for tips! Jeg fikset mitt på bensinstasjonen:-)
Vilruge Skrevet 12. mars 2012 #3 Skrevet 12. mars 2012 Hvis du ikke vil lappe selv, kan du levere det til et sykkelverksted. (lappes på samme måte, med samme utstyr som sykkeldekk)
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2012 #4 Skrevet 12. mars 2012 Vi kjøpte vår på en Babyshop, og vi dro til en butikk, en annen enn den vi hadde kjøpt den i, og fortalte at hjulet kranglet med oss (jeg husker ikke helt problemet), og vi fikk faktisk et nytt, der og da. Service, det ja!
Barbarella og froskebarna Skrevet 12. mars 2012 #5 Skrevet 12. mars 2012 Hvis du har lappeutstyr er det veldig enkelt å lappe selv. Ta ut slangen inni hjulet og pump opp med luft og legg det i ei bøtte med vann, da ser du hvor hullet er pga boblene som kommer opp. Da er det bare å lime på en lapp :-)
cent Skrevet 12. mars 2012 #6 Skrevet 12. mars 2012 Hvis du har lappeutstyr er det veldig enkelt å lappe selv. Ta ut slangen inni hjulet og pump opp med luft og legg det i ei bøtte med vann, da ser du hvor hullet er pga boblene som kommer opp. Da er det bare å lime på en lapp :-) Hvis du i tillegg tar oppi bittelitt zalo i vannet er det enda enklere å se hvor hullet er (boblene blir litt større og mer synlige).
julibaby10 Skrevet 14. mars 2012 Forfatter #7 Skrevet 14. mars 2012 Takk og takk :-) da er det fikset, og klar for tur igjen :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå