Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tror jeg har fått psoriasis på kjønnsleppene. Jeg har fått time til legen førstkommende fredag for å få bekreftet dette. Men jeg lurer på om noen vet om en salve (reseptfri) som hjelper? Jeg har to uker til termin og tanken på fødsel når ting er som de er stresser meg. Det er så lenge til fredag så jeg hadde blitt veldig glad om noen hadde noen tips som kan hjelpe, det er jo så ufattelig plagsomt...:S

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det jeg kan tipse deg om er å vaske deg med, eller smøre og massere deg inn med jordnøttolje (kjøpes på de fleste apotek), før du legger deg, og at du sover i vide pysjbukser eller luftige boxere, eller helst ingenting. Deretter at du vasker så lite du kan med vann og heller smører deg ofte med en krem som heter Agrosan, gjerne den gule, for den virker også antiseptisk i tillegg til å være kløstillende. Den kjøpes på helsekostbutikk. En annen ting som er bra er å gå med minst mulig tettsittende klær om dagen, skifte eventuelle truseinnlegg ofte, gjenta smøring av Agrosan, og også Aloevera, så ofte du kan. Og så er det viktig å være i bevegelse.

Håper dette kan lindre utbruddet ditt. Det lindrer i alle fall når jeg får mine utbrudd. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...