Mamma til tre gutter Skrevet 11. mars 2012 #1 Skrevet 11. mars 2012 eg er 25 uker ¨på vei, men har en del vondter i magen.. litt mensen smerter uten blod, presser her og der.. men dei siste to dagnene har eg fått en smerte øverst i magen under puppene det føles ut som et belte med blåmerker som blir trykka på.. blir jo bekymra om dette er noe eg bør ta alvor.. har i dag også hatt en del hodepine og generelt trøtt og sliten... og disse strekkene fra livmore sitter i , i flere minutter eg 3 gangs fødende og veit at dette kan være mer smertefult denne gangen men kor normalt det er at det sitter lenge i veit eg ikkje...
OptimistHoppa Skrevet 11. mars 2012 #3 Skrevet 11. mars 2012 Jeg synes alt du skriver om høres heeelt normalt ut. Ligamentsmertene fra livmora kan vare leeeenge her også og det er sinnsykt vondt (jeg er 26+1). Og hvem er IKKE trøtte og slitne nå Har også mye vondt mellom pupp og mage, spesielt når jeg sitter - tror det er ribbeina. Bekymrer meg i hvert fall ikke og jeg er faktisk førstegangs:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå