Anonym bruker Skrevet 11. mars 2012 #1 Skrevet 11. mars 2012 noen av dere som har prøvd å gjøre noe for å prøve å sette fart på saker og ting? er i uke 39 nå og går bare å venter å venter på at fødselen skal starte..har hatt sex flere kvelder på rad, men ingenting skjer :/
Gjest Østfold-80 Skrevet 11. mars 2012 #2 Skrevet 11. mars 2012 Hei. Disse kjerringrådene har jeg hørt... : Gå turer,spis sterk og krydret mat,ha masse sex og beveg deg mye rundt. Alle disse tingene slapp jeg å tenke på da jeg fødte for tidlig i min første gravididtet. Nå er jeg gravid med nr 2 og håper å gå hele veien ut!
GuttenMin09 ♥ Jentebaby i 2012 Skrevet 11. mars 2012 #3 Skrevet 11. mars 2012 Har ikke så mye tro på kjerringrådene, men blir eg desperat og går over termin, kommer eg nok til å prøve noen av de Har kansje tro på sex og bruststimulering (pga stoffer og hormoner) Ikvell skal vi ha litt sengekos, så får vi se om kansje det hjelper;) er 39+4, andregangs, hode er festet og eg er moden
Vogndilla Skrevet 11. mars 2012 #4 Skrevet 11. mars 2012 Tror ikkeno av det funker jeg, ungen kommer når den er klar;)
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2012 #5 Skrevet 11. mars 2012 Ananas og nattlysolje inneholder de samme stoffene som man finner i sperm; prostaglandiner. Det er jo ufarlig å forsøke ellers så kan du nok slå deg til ro med at ungen din ER klar, det er bare kroppen din som ikke føler seg plaget nok til å kaste den ut enda
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå