zassy☆ Skrevet 11. mars 2012 #1 Skrevet 11. mars 2012 Hva er vanlig med feber når man får det i forhold til tenner? at det varer bare noen dager? at den er lav? At det gir seg når tanna er ute? Hva er deres erfaringer?
Lille- MO Skrevet 11. mars 2012 #2 Skrevet 11. mars 2012 det som er vanlig er at tennene kommer når barna har feber. da feber myker opp tannkjøttet slik at det er lettere for tennene å trenge igjennom. her har de 4 første tennene kommet uten feber.
zassy☆ Skrevet 11. mars 2012 Forfatter #3 Skrevet 11. mars 2012 åja det visste jeg ikke, men hvis barnet da får høy feber så er det mest sannsynlig noe annet, virus osv? synes jeg leste et sted at høy feber antagelig ikke var "tannfeber", men vet ikke hva som regnes som høy da.
Honningmelon Skrevet 11. mars 2012 #4 Skrevet 11. mars 2012 Jeg tror ikke noe på at de får feber av tenner. Da tror jeg mer på at tennene kommer lettere gjennom når de får feber. Høy feber skyldes ikke tenner. Høy feber vil jeg si er over 39, selv om det nødvendigvis ikke er så høyt på barn.
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2012 #5 Skrevet 11. mars 2012 Feber skyldes en infeksjon, å få tenner er ikke en infeksjon immunforsvaret vårt reagerer på. Men har ungen en infeksjon og feber kommer det ofte en tann...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå