Knerten's mamma <3 Skrevet 11. mars 2012 #1 Skrevet 11. mars 2012 Jeg er 7+1 og har en knert på 11 mnd fra før så det blir ca 18 mnd mellom de. det var planlagt, men vi trodde aldri i verden at det skulle gå så fort da mange vi kjenner sliter med nr 2. Vi gleder oss til det nye vidunderet
Gjest <3gutt11&?2012+engler<3 Skrevet 11. mars 2012 #2 Skrevet 11. mars 2012 Er ikke gravid igjen, men fødte nr 2 her på onsdag Vi planla ikke barn nr to, eller, vi gjorde jo det, men planen var å starte prøvingen på nr to i 2013 Ble noe rart å sitte med en positiv test så fort etter vår første fødte. Sønnen vår ble 1 år 17 februar, 7 mars kom lillesøster Det er utrolig fint med to tette, enda vi har minimalt med søvn og nå mistenker at lillesøster kanskje har kolikk, hun sliter hvertfall en god del med magen nå, og gråter store deler av dag/natt uten synelige grunner. Men om det så er slik, så ville vi nok ikke gjort noe anderledes Ser jo noen små sjalusi tendenser hos storebror, men de er ikke ofte, og varer ikke så lenge heller, han liker å kose lillesøster og prater flittig til henne når de sitter i baksetet i bilen, er nok stas å ha selskap når man sitter å ser bakover hele tiden, enda lillesøster stortsett sover
Reddiken Skrevet 11. mars 2012 #3 Skrevet 11. mars 2012 Jeg har en gutt på 11 mndr og er 5 mndr påvei med neste :-) Så d blir 15 mndr mellom de. Kan vel ikke si at d ikke var planlagt, for alt ble gjort med fullt overlegg, men litt overraska over at d gikk så lett :-) Er veldig spent på hvordan d blir å ha så to tette, men har bestemt meg for at storebror skal være noen dager i barnehagen slik at jeg og den lille kan få litt egentid sammen. Søsknvogn er også kjøpt inn, og jeg gleder meg til å ut og trille på de begge sammen :-)
kaklemor Skrevet 13. mars 2012 #4 Skrevet 13. mars 2012 ja:) 9 mnd gammel sønn og er i uke 8:) Så dette blir spennende (",) Det var planlagt :-)
kaklemor Skrevet 13. mars 2012 #5 Skrevet 13. mars 2012 Jeg har en gutt på 11 mndr og er 5 mndr påvei med neste :-) Så d blir 15 mndr mellom de. Kan vel ikke si at d ikke var planlagt, for alt ble gjort med fullt overlegg, men litt overraska over at d gikk så lett :-) Er veldig spent på hvordan d blir å ha så to tette, men har bestemt meg for at storebror skal være noen dager i barnehagen slik at jeg og den lille kan få litt egentid sammen. Søsknvogn er også kjøpt inn, og jeg gleder meg til å ut og trille på de begge sammen :-) Hvilken vogn kjøpte du?
kiki1980 Skrevet 13. mars 2012 #6 Skrevet 13. mars 2012 Jeg har to barn med 15måneder mellom og kan bare anbefale. Det var slitsomt i begynnelsen, selvsagt men bare 30% av det jeg trodde det skulle være. Nå er minsten 10 måneder og vi nyter tiden sammen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå