Gå til innhold

Ståplass på konsert 15 uker på vei. Ja eller nei?

Anbefalte innlegg

Før jeg ble gravid bestilte jeg ståplass til en konsert i Oslo spektrum i mai. Da er jeg 15 uker ca. Bør jeg bytte til sitteplass? Dette er mitt første svangerskap og forventer ikke at magen har vokst noe særlig før det... Anyone?

Fortsetter under...

Gjest AnneS

Det bør gå helt supert, med mindre du får uvanlige tidlige plager :) Jeg håper jeg blir gravid nå med nr 3 og jeg skal på konserter i sommer (ståplass) når jeg sannsynligvis er ca 20 uker på vei, og det ser jeg lyst på :) Ikke noe problem å stå noen timer :)

Hvorfor skulle det ikke det?! Blir jo ikke noe anderledes en å stå en dag på jobb...

Hadde bare vært litt obs så du ikke får en albue i magen. Og klart, hvis du blir lett svimmel og kvalm av å stå lenge da.

:)

Hvorfor skulle det ikke det?! Blir jo ikke noe anderledes en å stå en dag på jobb...

Hadde bare vært litt obs så du ikke får en albue i magen. Og klart, hvis du blir lett svimmel og kvalm av å stå lenge da.

:)

Ja det er det med disse albuene og dytting etc jeg er bekymret for. Skal nok gå helt fint å stå.

Annonse

Jeg skal på metallicakonsert i slutten av mai. Har termin i begynnelsen av august... Skal stå helt bakerst sammen med en nesten like gravid venninne :)

Jeg har termin 20 august, og vi hadde billetter til samme konserten gjett om jeg gledet meg, endelig, men så kom bekkenløsningen snikende igjen og da jeg ble sykemeldt med beskjed om at jeg kommer til å være det resten av svangerskapet, ja da så jeg ikke syn på å dra på konsert, så vi solgte billettene til en nabo. Missunne deg ganske mye akkurat nå ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...