Gå til innhold

har du noen gang gitt en mann blomster?

Anbefalte innlegg

Skrevet

ble han glad?

jeg skal gi kjæresten min blomster, har kjøpt dem og alt, men nå angrer jeg litt. litt redd for at han skal syns det er teit.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

pussig, men det tror jeg faktisk ikke at jeg har :P kanskje jeg plukka blomster til pappa når jeg var liten...

Skrevet

pussig, men det tror jeg faktisk ikke at jeg har tongue.png kanskje jeg plukka blomster til pappa når jeg var liten...

hehe... datteren min mente at jeg burde gi han en bil i stedet. for menn likte ikke blomster, men biler... hehe :P

Skrevet

pussig, men det tror jeg faktisk ikke at jeg har tongue.png kanskje jeg plukka blomster til pappa når jeg var liten...

hehe... datteren min mente at jeg burde gi han en bil i stedet. for menn likte ikke blomster, men biler... hehe :P

Ja, mangen ganger. Tror ikke det er like stas kanskje for en mann å få blomster, men mannen her blir iallfall glad :-)

Skrevet

Ja, har gitt samboer blomster. Husker ikke hvorfor. han ble glad, men skjønte ikk ehelt hva han skulle med de.. :P

Skrevet

ja faktisk har jeg gjort det flere ganger... en gang til en kompis som hjalp meg i en situasjon... han ble veldig glad.

Og har gjort det et par ganger til kjæresten min... sist var da vi hadde vært sammen i 3 år. Han ble veldig glad.... (og han er ikke en femidott altså).

Så ja, man kan kjøpe blomster til en mann!

Skrevet

Ja jeg har gjort det et par ganger og begge gangene tror han at jeg har dårligsamvittehet for noe så deg gjør jeg ikke igjenn.,

Skrevet

Ja, det er klart jeg har! De ble kjempeglade alle sammen. Menn liker jo oppmerksomhet og blomster like mye som damer. Gi blomster til kjæresten din, du. Det er sjelden galt å gjøre noe for å glede noen :)

Skrevet

Ikke gitt til noen kjæreste nei men til far og bestefar selvfølgelig :)

Skrevet

Jeg har gjort det en gang, og siden har jeg vist følelser på annen måte. Han tok det ille opp og trodde jeg syns han ikke kjøpe blomster ofte nok (Han er flink til å kjøpe blomster) Så nå kjøper jeg blomster til meg selv, når jeg vil pynte litt og det er helt greit ;)

Skrevet

Har ikke kjøpt til min mann, men det burde jeg sannelig ha gjort, han som er så glad i grønne ting. Han ville blitt kjempeglad!

Nå ble jeg også satt på en idé. Takk. :)

Skrevet

Ja, han var ute å reist i forbindelse med jobben... Så jeg bestilte blomster og fikk de levert på hotellet :-)

Gjest Miryks
Skrevet

Jepp, det har jeg.

Når han stod på fagprøven for mange år siden, stod jeg klar med blomster utenfor jobben hans. Ungen hadde barnevakt og vi dro ut for å feire ;)

Ellers får han en bukett hvert år på årsdagen vår. En blomst for hvert år.

Skrevet

ble han glad?

jeg skal gi kjæresten min blomster, har kjøpt dem og alt, men nå angrer jeg litt. litt redd for at han skal syns det er teit.

Tror nok din mann vil sette veldig pris på blomster :-)

Her i huset så er det jeg som kjøper blomster til mannen, og han elsker det! Nå kjøper ikke jeg tradisjonelle blomster som feks roser da, men er litt kreativ på den fronten og det enkle er ofte det neste :-) Jeg får kun blomster en gang i året, dersom han selv blir påminnet om at jeg og vil ha blomst engang i blant hehe :-)

Gjest Heartbroken
Skrevet

Ja, det har jeg ofte gjort. Jeg elsker å få blomster selv, og syns det er på sin plass at jeg gjør gjengjeld i blant :)

Men jeg får nok 10 buketter av han for hver han får av meg da....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...